Inlägg från: mattiasFästmö |Visa alla inlägg
  • mattiasFästmö

Vad ska er blivande make ha på sig?

Kerbaros skrev 2010-07-27 15:29:33 följande:
    Jag och min m2b sitter i livade diskussioner kring vad han ska ha på sig. Vi har redan bestämt att han ska ha en kostym på sig men när det gäller detaljer så blir det  svårare. När det gäller exempelvis väst så ser han det som snobbigt att ha en väst i ljusare och mönstrat material (vet itne var han fått det ifrån) men han tycker det är fint så han är kluven. Jag tycker å andra sidan att det är jättefint och inte alls snobbigt eller stroppigt.Vad tycker ni? vad ska era m2b ha på sig??När det gäller de andra detaljerna typ slips,fluga, plastrong och liknande. Vad ska era karlar ha på sig då?¨Många svar efterfrågas!!! =)

Min man får ha på sig vad han vill, sålänge det är uppklätt eftersom jag inte vill att han ska komma med krav på vad jag ska ha för klänning, så tänker inte jag ha krav och tycka och tänka om vad han vill ha på sig. Sålänge han inte kommer i jeans och en gammal tshirt dvs ^^

• mattiasFästmö

Janqvist skrev 2010-07-27 17:55:08 följande:
    haha, håller med mattiasfästmö!min blivande man ska ha på sen en beige kostym som han sydde upp i thailand, vit sidenskjorta under, också den skräddarsydd.sen ska han ha en slips som går i lila, samma som på vår yngsta dotters dop, eftersom vår temafärg e lila!svårast ha visat sej vara att hitta skor som passar till kostymen... typ gråbeige...för varken vita eller svarta skor passar, eller va tycker ni?

har du någon bild på kostymen? så man kan se exakt vilken nyans den går i

• mattiasFästmö

Janqvist skrev 2010-07-27 18:21:12 följande:
    mattiasfästmö, tyvärr, borde kanske fixa en sån, så ja kunde få lite tips!vi ha leter efter ett par gråa skor, men endast hittat sådana i gubbmodeller, inget för en 30åring att ha på fötterna! :)

Okej, ja det är ju lättare att se vilken färg som skulle passa om man ser den rätta nyansen. Men sandfärgat kanske? Eller någon brun/grå nyans.

Svar på tråden Vad ska er blivande make ha på sig?