• janos

Äntligen fredag del 22

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-21= 29744 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 22
  • janos

Den här natten går till historien. En febersjuk kille med gasig mage är inte att leka med om nätterna. *gnuggar mina trötta ögon*

• Fru Hilde

Ojdå Janos vi vårdar barn med samma åkomma. Min lila kille vill överhuvudtaget inte vara vaken idag. Får hoppas atthan sover sig igenomsåmycket som möjligt. Skonsammast för både honom och hans mamma  

Min far dyker upp senare idag också. Det varmeningen att vi ska till göteborg imorgon, men de planerna får nog göras om. Jag ska iallafall förbi sjukhuset för lite mer tester. På måndag får jag reda på vad koloskopin kom fram till. Jag tror inte de kommer vara så mycket klokare av den visserligen för jag har varit utan skov väldigt länge och vad de än säger så har de svårt att få rätsida på åkommor när de inte syns.

• janos

Febern vill inte ge med sig, så jag lär väl få ännu en spännande natt med lillebror! Natti natti!

• janos

Äntligen fredag!

Här håller förkylningen i sig, så det blir ännu en dag här hemma.

• janos

På måndag börjar vi åtta veckors sömnutredning för Elias, då han snarkar och har andningsuppehåll. Vi ska v.1, v.4 och v.7 anteckna hur han beter sig om nätterna, varannan timme. (Jippie, ännu mindre sömn för mamma )

• anne på grönkulla

Stackarn, om både han o ni sover dåligt på kuppen. Inget kul.

Själv är jag lite sliten men får skylla det på en helgs festande...

• janos

Nu har det varit lite aktivitet i tråden. Akta så att vi inte åker ner i avgrunden......

Svar på tråden Äntligen fredag del 22