Inlägg från: Violator |Visa alla inlägg
  • Violator

Hjälp med smekmånad i november!?

Vi ska åka till Aruba i november så jag kan egentligen inte ge råd än men det ska vara väldigt bra väder och inte för varmt. Så jag hoppas det blir bra. =) Annars har jag varit i Kalifornien i november och det var helt ok varmt. Om man ska sola och bada blir det nog för kallt dock. Lycka till i ert letande.

• Violator

Miris: Jag är ledsen men jag har ingen aning. Det är min 30-årspresent från min blivande. Är det november detta eller nästa år ni ska åka?

• Violator

Miris: Ok, tänkte att om det var nästa år så hade jag ju haft lite mer information. Men nu kanske vi ses där istället? =)

• Violator

Miris: Om ni inte vill åka så långt och bara är ute efter typ sol och bad så rekommenderar jag Sharm El Sheik i Egypten. Man kan välja att bara ligga på stranden eller vid poolen eller göra snorkelutflykter eller titta på pyramider. Och det är större solsäkerhet i Egypten än Kanarieöarna. Snorklingen var FANTASTISK. Vi bodde på Dive Inn och det var inte speciellt på nåt vis men det var rent, trevlig personal och grym pool. Buss till stranden ett par gången om dagen fungerade utmärkt.

Men bra att ni har något proffs att fråga =)

Svar på tråden Hjälp med smekmånad i november!?