• Ilys2

Vad har ni för budget?

Nalinie skrev 2010-08-01 23:30:33 följande:
    Vi har budget 25.000 till 30.000 men ju mer jag tänker på det desto omöjligare känns det. Vi tar båda examen från universitetet nu och jag börjar jobba i setember. Min blivande tror att nu nät vi har lokal och kyrka bokat kan vi planera allt på en månad men jag är rädd för att det är omöjligt. Snälla ge mig tro på detta! 
    Vi gifter oss den 28e augusti och började planera allt ganska exakt 8 v innan. Det går även om det är tight med tid. Se bara till att sätta er o gå igenom va ni vill ha och ring o boka det som måste bokas så snart som möjligt. Delegera ut. Vi har bett olika släktningar att hjälpa till med olika delar av maten o förberedelser. Har mycket kvar men det ska gå.

Vi har ingen budget men jag tippar på att vi kommer undan under 20 tusen kr. Gör massor själva. Mat, dekorationer etc. Har köpt saker som klänning, underkjol och skor på ebay, allt för en dryg tusenlapp inkl frakt. Den största summan som har lagts på en o samma sak är ringen.

• Ilys2
    inwe skrev 2010-08-02 12:10:07 följande:
    Det där med ebay verkar smart =) synd man är urusel på engelska ;)
    Engelskan kan man alltid få hjälp med o slå upp olika ord i lexikon på nätet om man inte vet vad det heter.
Svar på tråden Vad har ni för budget?