Inlägg från: mattiasFästmö |Visa alla inlägg
  • mattiasFästmö

Vad har ni för budget?

vi har inte heller någon riktig budget, men runt 100.000. Det dyraste blir nog festen efter med mat/tårta lokal, personal och liknande

• mattiasFästmö

Nalinie skrev 2010-08-01 23:30:33 följande:
    Vi har budget 25.000 till 30.000 men ju mer jag tänker på det desto omöjligare känns det. Vi tar båda examen från universitetet nu och jag börjar jobba i setember. Min blivande tror att nu nät vi har lokal och kyrka bokat kan vi planera allt på en månad men jag är rädd för att det är omöjligt. Snälla ge mig tro på detta! 

att planera allt på en månad blir nog väldigt tajt, om ni inte ska ha ett väldigt litet och enkelt bröllop tyvärr men ingenting är ju omöjligt såklart!

• mattiasFästmö

AnRe skrev 2010-08-03 22:33:11 följande:
    Vi tänker budget på 15 000 med 60 gäster? Tror ni att det är möjligt eller kan vi gå och drömma om det? Vi vill ha enkelhet och vår familj, våra vänner och lite av våra släktningar på plats. Är tänkt att det ska bli av våren/sommaren 2011. Tanken är att vi inte ska catera, köpa alkohol i Tyskland, har en vän som är hobby fotograf, och känningar hos folk som är musiker.

Ingenting är ju omöjligt, men jag tror inte att det blir enkelt att få ihop

• mattiasFästmö

Efter vad jag har läst så verkar den bästa budgeten att inte ha någon. Eller att åtminstonde ha den lite flexibel

Svar på tråden Vad har ni för budget?