• TheSecret

Hur F-N är människor funtade????

Jag e så arg o besviken!!! Vi har planerat det här bröllopet (som är nu på lördag) i 2 år och ALLA vet vad detta betyder för oss o hur mkt tid o energi vi har lagt på detta. Då har min MBs far mage att åka iväg på en skottlandsresa idag för att komma hem på lördag, planet landar på kastrup kl 13.30 och vår vigsel börjar 15.00 i Tomelilla!! Det är 10 mils avstånd!! Hur i h-vete ska han hinna i tid??? Dessutom bokar han upp min MBs syster (som ej ska/kan närvara på bröllopet) att hämta upp honom på kastrup vilket resulterar i att hon inte kan hämta upp tårtan åt oss för deras far har sina golfväskor med sig så tårtorna får inte plats i bilen!!!

Vi har gjort bordsplaceringskartan klar men den får jag riva nu och göra en ny bordsplacering för jag tänker inte ha deras far sidan om mig när han behandlar oss på detta sätt. Hur mkt respekt visar hon oss??? NADA!

Tycker det är fruktansvärt lågt av honom att göra så här.
    Hur hade du reagerat?

• Svar på tråden Hur F-N är människor funtade????
  • TheSecret

Tack tjejer för era synpunkter och stöd. Ni låter så kloka allihop :) Ni har helt rätt i hur ni tänker, han ska inte få förstöra vår dag, det är hans problem. Jag får så ont i hjärtat av att han gör så mot min blivande man. Ser ju att han blir ledsen. Men, han ska inte få förstöra för oss!

Tusen tack!

• TheSecret

Sebastiána skrev 2010-08-03 20:03:47 följande:
    Jag kan inte förstå varför han gör så här, men som sagt det är hans problem. Alla gäster kommer att tycka att det är konstigt/oförskämt om han kommer insmygande i kyrkan en kvart efter att vigseln börjat eller kanske inte ens dyker upp förrän middagen.

Vi ska inte vara i en kyrka utan i vår trädgård på vårt pooldäck så det kommer synas VÄLDIGT tydligt om han kommer intassandes. Men som sagt, det får han stå för men om jag känner han rätt så bryr han sig inte ett dugg, du vet; Fint folk kommer alltid sist! Han kommer bara ge ett stort smile o rycka på axlarna o viska till någon ' jag kom nyss ifrån en golfresa, ha ha'.... Fy, får ont i magen bara jag tänker på det. Men nej o stopp, han får stå sitt kast, inte vi!

Svar på tråden Hur F-N är människor funtade????