Inlägg från: mattiasFästmö |Visa alla inlägg
  • mattiasFästmö

Hur F-N är människor funtade????

Såhär utifrån så tycker jag att det är väl hans problem om han lagt upp ett sånt tajt tidsschema, missar han sin sons bröllop så är det ju hans förlust. Jag hade nog däremot blivit grinig på systern, hans pappa måste väl ha någon annan som kan hämta honom, annars finns det ju taxi. Har man lovat att göra en sån stor grej som att hämta tårtorna så tycker jag inte att man bara kan släppa det en vecka innan. men det jag skulle säga också var att även om jag utifrån nu inte tycker att det låter som en jättestor grej, så förstår jag verklligen att du blir arg för i den situationen en vecka innan bröllopet så är man nog på sina sista nerver när det gäller allt. Så jag hade antagligen reagerat precis som du och dessutom portförbjudit honom från bröllopet och bett han fara och flyga ungefär. Så jag förstår absolut din reaktion!

• mattiasFästmö

TheSecret skrev 2010-08-03 20:40:26 följande:
      Vi ska inte vara i en kyrka utan i vår trädgård på vårt pooldäck så det kommer synas VÄLDIGT tydligt om han kommer intassandes. Men som sagt, det får han stå för men om jag känner han rätt så bryr han sig inte ett dugg, du vet; Fint folk kommer alltid sist! Han kommer bara ge ett stort smile o rycka på axlarna o viska till någon ' jag kom nyss ifrån en golfresa, ha ha'.... Fy, får ont i magen bara jag tänker på det. Men nej o stopp, han får stå sitt kast, inte vi!

Sådana människor vill man bara kräkas på om du ursäktar mitt ordval. men somsagt, det får stå för honom och ni två ska bara fokusera på varandra och att vara lyckliga! Och även på alla de andra människorna som respekterar er nog för att komma i tid och planera

Svar på tråden Hur F-N är människor funtade????