• Maxiander

Vur gör ni med bordsplaceringen när förälder har ny partner ?

Både min mamam och pappa har nya samt att både min m2b mamma och pappa har nya. Vi har fyra extraföräldrar tillsammans. Ingen av dessa at ens bett om att få titta på eller lägga sig i bordsplaceringen annat än att kommit med goda råd som att tex sätta några som kommer komma senare längst ut osv. Då vårat bord kommer vara ganska litet pga av hur lokalen är utformad så sättar vi våra biologiska föräldrar där med oss.

Vår präst sa till oss att denna dag är för oss och att separerade föräldrar får acceptera att de denna dag enbart är våra föräldrar och därför sitta med varandra i kyrkan osv och inte med sina nya, förutsatt att det är det vi vill. I vårat fall vill vi det och det är vår stora dag :)

Efter att ha planerat bröllop i åtta månader har jag verkligen lärt mig en sak, att många kommer tycka ditt och datt och att alla aldrig kommer bli helt nöjda, men det är vi som gifter oss och vi som planerar så då är det också vi som avgör hur det blir. har alltid anpassat mig så mycket jag kunnat för andra men just denna dag är det faktiskt just vår dag!

www.maxiander.se

Svar på tråden Vur gör ni med bordsplaceringen när förälder har ny partner ?