Inlägg från: S2011 |Visa alla inlägg
  • S2011

Brudens far överlämnar bruden eller ej?

eller så kan man, som jag vill, gå själv fram längs altargången.

min pappa är inte så pigg i sina ben och det känns dumt att släpa på min stackars far fram genom kyrkan, men samtidigt så vill jag att min bm ska stå längst fram och vänta på mig.. lösningen på det är alltså att gå själv.

verkar inte som att det är särdeles många som gör på det viset heller; än så länge har jag inte hört om nån här på bt? är det bara jag som tänker mig få glida fram längs gången själv med blicken på min ursnygga bm?:)

• S2011
    Princessan2010 skrev 2010-08-13 01:29:41 följande:
    Borde jag då känna mig fånig? Frågan var inte moralisk, se den som festlig och ytlig. Hur har folk gjort? Hur kommer det sig att dem gjort så? :) Varför väljer kvinnan klänning och inte kostym? För att det är fint eller för att stödja dem sturkturer redan utstakade män? S2011, låter verkligen supermysigt :D Tänker du gå helt ensam eller har du tärnor/marskalker innan dig?
    jag velar fram och tillbaka mellan att strunta helt i tärnor och att be min bästa vän vara tärna. som det ser ut nu, så tänker jag helt enkelt att om min bm bestämmer sig för att ha en marskalk så kommer jag be henne om att vara tärna.
    vi har pratat en del, hon och jag, och hon resonerar som så att om jag vill att hon ska vara tärna så är hon gärna det och om jag inte vill ha nån tärna så hjälper hon mig om jag behöver ändå. världens bästa är hon verkligen.
Svar på tråden Brudens far överlämnar bruden eller ej?