MabCar skrev 2010-08-13 18:33:11 följande:
Vad roligt initiativ! Jag håller med om att stressen kommer och går. Vi har idag fått svar från Säby Säteri där fest ska vara och kommer träffa dom igen den 10/9 för att bestämma mat. Vi har även (äntligen) fått iväg den text som underhållningen ville ha samt som vi håller på att rita det hus som ska bygga. De stora sakerna är klara men det är många många småsaker kvar. träffa fotograf, boka make-up och frisör, kostym, blommor, musik till festen och ingångsmusik, bordsplacering mm Har ni mycket kvar att göra?
Å va kul att gå å provsmaka Vi ska göra våran mat själva, ska ha buffé, med hjälp av min syrrans fästman som är kock! Så det blir ingen avancerad meny men kan bli super bra ändå! Vi är ju ett buffé-par som älskar mat å särsklit flera saker samtidigt, hahaha!
Så nu bygger hus med? Gud va spännande och roligt! Men det måste ta massor av tid å energi nu när ni planerar bröllop med, hehe. Varför ta en sak i taget när man kan få allt samtidigt, hahaha!!! Här har vi ju en bebis så varför vänta liksom...
Det känns som vi har massor kvar men det kanske inte är det?
Jag håller ju på att syr min brudklänning, ska sy brudnäbbarnas och om det finns tid min tärnas klänning. Men jag jobbar ju inte nu så jag hoppas det går ihop med tiden!
Har fortfarande inte kollat på m2b klädsel, han har väntat med att gå ner i vikt till sista stund (ska ner minst 15kg) så det får väl bli sista veckan. Det är ett stressmoment för mig däremot, att han har vart såå seg. Men så är det å bara att acceptera. Usch nu blev det lite gnäll