MabCar skrev 2010-10-05 12:20:37 följande:
Låter som en mycket lyckad möhippa. Själv är jag osäker på om jag ens får någon, lite besviken blir jag nog då. Jag fixade min bästa kompis möhippa förra hösten men men. Jag får gifta mig med den jag älskar iallafall. I lördags så hämtade vi vigselringen,, vad fin den är! Nu ska vi bara komma på vad vi ska skriva den. Vad skriver ni? Maten har vi äntligen bestämt, det blir kantarellsoppa, rådjurstek och crème brule samt tårta. Vad ska mi ha? Vi har fortfarande några saker kvar att göra: festprogammet, bordsplacering, ingångsmusik, musik till festen samt kläder till m2b. Just det, kom på att jag glömt gå in skorna, få nog lov att börja redan idag Vad har ni kvar?
Det är ju ett tag kvar dock, du hinner säkert få din möhippa du med! vi har kvar att vi ska gå in och beställa vigselringarna, vi har redan tittat ut vad vi vill ha, det är bara att gå in och beställa dom nu. Festprogrammet är halvklart, sen är det musik till festen som ska fixas och jag måste köpa mina skor jag ska ha, samt gå in dessa lite ^^ nu ska vi se, jag ska ringa och fixa så att bestmannen får slips och näsduk i samma färg som min blivande, och så ska vi göra placeringslapparna! Mest småpill kvar känns det som, förutom ringarna då
Vi kommer ha buffé, och kommer ha:
potatisgratäng, sesammarinerade kycklingspett, kryddiga champinjoner, cajunsotad lax, aioli, hjortron créme, melonsallad med fetaost och mynta, foccacia, örtsmör, blandad grönsallad och pastramikryddad fläskytterfilé! tror det kommer bli toppen, är såå nöjd med menyn