Hejsan!
Jag blev oxå hippade förra helgen, jag verkligen inte trodde jag skulle få någon Ja, nu är det inte långt kvar. Igår träffade vi prästen för ett vigselsamtal och det kändes bra. Kyrkan är så fin, vi har aldrig varit inne i den bara utanför. Några drömmar om bröllopet har jag inte haft, hade det starx efter at M friade hmm... men de kanske kommer snart. I helgen ska vi fixa det sista på festprogrammet, bordplaceringskorten som även är servettringar, se över musiklistan. M kostymbyxor ska läggas upp, ringarna ska hämtas samt skriva en packlista inför Den stora dagen. Jag har börjat gå in skorna och tur var väl det då jag redan efter någon timme fick väldigt ont vid lilltån.
Vi har inte köpt någon present till de som hjälper till, kanske borde tänka om....
Ang visgelpprogram så har vi inte kommit överens om det här hemma, han ville inte då han tycker att det är onödigt medan jag tycker att det är trevlig att veta vad som komma skall. Hur resonerar ni?
Mammab: Vet inte vad vigeslprogram eller festprogram kostar. Om du vill kan jag skicka vårt, dock är det ej klart ännu.