Brudar 23:e oktober
Hej hej! här är jag också
Hej hej! här är jag också
satt uppe till tre inatt med inbjudningarna, men nu är dom snart klara! ont över allt å jätte trött haha...
jag ska beställa klänning från Kina. ska ta mina mått å beställa den i veckan!
skulle vilja köpa underkläder först så man kan ta måtten med dom på sig så blir det så nära rätt som möjligt!
Vi kommer laga våran mat själv, jag kommer ta till hjälp av m2b lillasyster å hennes vänner som läser till Kockar. Vi sk aha italiensk inspirerad buffé.
Tårtan ska jag snart beställa också. jag vill ha mörk chokladmousse, vaniljpannacotta och hallon i tårtan!
Håller på letar adresser till våra gäster.
absolut inte det lättaste kan jag ta och tala om! usch...
måste göra klart våran hemsida också så det finns nått att läsa där hehe..
Inbjudningskorten klara och är på väg ut! läskigt!
har lagt upp bilder på dom!
tårtan beställer vi nog på systrana eriksson här i västerås!
skit också! haha...
va in i en bröllopsbutik igår för att kika lite på klänningar för att se om den jag hittat fanns där eller någon snarlik så man vet att man är rätt ute eftersom jag tänkt beställa från kina..
satte på mig en som jag tänkte NEJ fört när hon tog fram den, va inte alls som den jag hade sett ut men endå snarlik så prova......och den var helt underbar!! den va så himmla fin på!! älskade den verkligen. sen kolla man prislappen..jisses. nästan 7000:-
lite skillnad med mina 1800 som jag skulle fått betla för kina klänningen.
hursom ska jag få med min mamma på lördag så ska hon få se den fick hänga undan den! så får vi se om hon är villig att sponsra lite på den så kanske den kan få bli min!!
du måste göra galleriet synligt för oss andra! vill se korten ju!
Nu har jag köpt min klänning! hittade en annan som bara kändes så rätt! och den var helt underbar, ville inte ta av mig den hehe..
den 20 sept ska jag dit och prova den igen så nu har jag 1 månad på mig att banta lite
skulle skicka in karln till nästa vecka så han fick prova ut en kostym också!
så skönt nu när allt faller på plats och svaren från inbjudningarna rullar in!
idag beställde jag min viselring!
en 4mm bred ring med en kloinfattad sten på 0.25ct! kommer bli så stilren och fin. längtar tills jag får ha den!!