Inlägg från: Nordiskbrud |Visa alla inlägg
  • Nordiskbrud

gå upp i vikt till bröllopet?

Jag var i samma sitts   (52 kg till 176 cm) och gav mig den på att gå upp till bröllopet och lyckades ta mig upp några kilo.
    Gjorde så att jag började äta ordentlig lunch varje dag och till den sallad med en hel del olivolja på, bytte till bregott, drack mer mjölk och åt flapjacks till mellanmål (tror att det blev 2 st per dag och dessutom drack jag ganomax lite då och då) . Även ordentlig middag med sallad och olivolja. Det handlar ju bara om att öka energiintaget och energybars/proteindrycker gör faktiskt undervek där.

Lycka till! (från mig som också är en smalis)

• Nordiskbrud

Flapjacks är typ muslibars med olika smaker (absolut inte nutrilett!) som innehåller rejält med energi (drygt 500 kalorier per bar). I "mina" matbutiker brukar man finna dem vid flingor och musli, eller i godishyllan.
    Jag höll mig långt bort ifrån alla bars och drycker  som finns på hyllan för viktminskning (typ nutrilett) eftersom de även mättar på ett annat sätt, vilket man ju inte vill om man ska gå upp. Och det är väl det tips jag vill ge, att man söker sig till de produkter som är just energirika men som inte marknadsförs som viktminskning.

Fast det kan ju vara att jag bara allmänt håller mig borta från sånt också, men köp hellre annat än det som är ämnat för viktminskning. Ganomax är ju bl.a ett (protein)tillskott för träning och inte måltidsersättning vid viktminskning.

http://www.whitewellsltd.co.uk/images/Flapjacks%20in%20pack%20use.JPG

• Nordiskbrud

Gör det! De är jättegoda och jag skulle kanske snarare skriva att de är som lite tjockare havrekakor kom jag på

Svar på tråden gå upp i vikt till bröllopet?