• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Alltså, jag kan inte göra alla smileys längre. När jag klickar på smileysymbolen så finns den sidan inte längre. Så irriterande!

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-26 19:00:27 följande:
    Ett inlägg om foglossning förresten: Villemoa och Heloise, ni hade provat bälten, eller hur? Min bm sade idag att hon brukar rekommendera dem som har stora bekymmer och inte blir hjälpta av sina bälten att vända sig till närmaste ortopedtekniska avdelning för att få hjälp att hitta en lämplig gördel/bälte, för där finns lite tuffare grejor.

Det tål att tänkas på. Jag använder bälte och det hjälper mig på så sätt att det håller ihop/trycker ihop mitt bäcken när jag går och sitter vilket är väldigt skönt. Det det däremot inte hjälper mot är den här nerven som är i kläm (om det nu är en nerv förstås).
    Måste kolla upp var närmsta ortopedtekniska avdelning finns och om man bara kan komma dit så där eller om man behöver en remiss.

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-26 19:05:39 följande:
    Jag försöker skicka meddelanden på fb, men det går inte. Fattar inte vad som är problemet. Skriva meddelandet går bra, men när jag trycker på Sänd händer: Ingenting. Försökte på makens dator också: ingenting. Idag på lunchen lyckades jag få iväg några meddelanden från jobbdatorn. Kan någon begripa vad som är felet hemma hos oss? Allt annat jag försöker göra på fb går som på räls.

Så där blir det för mig också ibland, tror snarare att det är FB det är fel på. Men jag vet inte helt säkert förstås.

• Villemoa

Hade jag ingen aning om. Kommer inte ens ihåg hur man gör för hand.

passionsblomman skrev 2010-08-26 20:17:24 följande:
      Men så har det ju varit länge?Man måste ju göra dem för hand så att säga igen. Bara de i övre menyn kan man dra ner i texten fortfarande.
  • Villemoa

Helt otroligt, jag får högt blodtryck!!!

passionsblomman skrev 2010-08-26 20:15:06 följande:
    Nästa klargörande i sambons polisdrama, lyssna nu;Det där felaktiga numret de knapade in...det visar sig nu att det personnumret tillhör butikschefens bästa väninna. Observera genuset där.Det är HON som polisanmält min sambo. Och hur kan hon ha gjort det då?Jo, för butikschefen har berättat för henne att "jo du, det är en som har hyrt filmer hos oss på ditt personnummer"....Sambon pratade med dem idag.Men alltså, det är ju NI som har gjort fel här, inser ni inte det!Nej. Vi gör aldrig fel. Vilken fars!Det jag är väldigt sugen på att få veta nu, är vad egentligen polisen har att säga om hur de missköter sitt videofilmsuthyrartillstånd......eftersom du i en kassa ALLTID är tvungen att verifiera medelst ID när du använder en kunds personnummer för köp. Alla de som låter en själv skriva i sitt perssonnummer på en slip och inte tar leg, begår alltså ett rätt grovt fel. Eftersom det då GÅR att bara rabbla vad nummer som helst.Jag blir helt matt.
  • Villemoa

Heja Pricken! Fru sy: visst är det härligt att få berätta att de ska få barnbarn Hoppas du mår bättre idag! Bädda ner dig i soffan och titta på meningslösa tv-program

• Villemoa

Ingis: jag städade imorse så jag gör inte många knop just nu. Tur att Moa kan leka själv!

Den här BT-flickan ska ha kräftskiva med hela grannskapet imorgon. Vi hoppas på att vi slipper regn eftersom vi ska duka långbord på gatan. Av 22 hushåll tror jag 18 kommer så det ska bli jättekul!

Heloise: om FK ska räkna ut din SGI på sex år tillbaka så lär det bli en bra nivå på din SGI. Ta en bild på din chef när du berättar att hon måste skriva upp månad för månad för sex år tillbaka i tiden....

• Villemoa

BT-träff vore trevligt om det inte vore för att jag också bor alldeles för långt borta!

• Villemoa

Ninnis: låter som ni kommer få en väldigt mysig helg! Men så gott det låter med vin, det är jag också sugen på!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans