I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Det där funkar ändå inte för Flamman och mig. Ingen kunde igår se mitt galleri. Ni får gärna gå in idag och kolla igen.
Det där funkar ändå inte för Flamman och mig. Ingen kunde igår se mitt galleri. Ni får gärna gå in idag och kolla igen.
Blommis: jag ser bara bilder på blommor så det funkar uppenbarligen för dig att ge vissa tillträde. Hur sjutton gjorde du den inställningen?!
Flamman: att ha huvudvärk fem dagar i rad låter inte normalt tycker jag. Ring VC imorgon! Kram
Nu har jag tagit bort alla vännerna ur adressboken och lagt till dem igen. Vill nån vara bussig och se om det funkar nu. Har också mailat supporten om detta. Nu får de se till att fixa problemet!
Nä men då ligger felet hos dem och supporten får ta tag i det. Tack för att du kollade!
Gnäll på du bara! Huvudvärk är bland det värsta jag vet!
Jo, hon var på dagis idag. Hon går tis-tors a fem timmar åt gången som tur är! Tre timmar per dag är ju ingenting! Hon grät imorse (inte lika mycket som igår) och så fort jag var utom synhåll hade hon slutat gråta. Sen hade hon varit glad hela tiden Mitt lilla hjärta!
Stackars T som är hemma och fortfarande sjuk, hoppas hon kryar på sig snart!
Jo, där brås hon på mig. Väldigt stora förändringar tar lång tid för mig att vänja mig vid också. Hoppas hon tar syskonets ankomst bra, det om nåt är ju en stor förändring. Men hon pratar alltid om lillasyster som en medlem av familjen; "mamma, pappa, Moa och lillasyster bor här", "mamma, pappa, Moa och lillasyster ska sova i mammas och pappas säng". En av grannungarna fick en lillasyster för tre veckor sen och när Moa fick träffa lilla Siri för första gången så insåg hon hur en lillasyster ser ut, det blev liksom mer konkret för henne.
Hurra om det är så! Bra att du inte gav upp och kämpade. Vilket as rektorn är/var som inte ville hälsa på skolavslutningen!! Han gjorde inte sitt jobb den lymmeln!
Ja, det är helt otroligt! Min bebis ska bli storasyster liksom!