• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ingis: du menar väl Fru sy....

Fru sy: stackare! Jag vet vad du går igenom! Prova tabletterna också tycker jag. Kram!

• Villemoa

Hvidis: hoppas värmen har kommit tillbaka hos er! Och lilla E som fått tänder

Fru Bygg: hoppas lilla E hade det lika mysigt på babysimmet den här omgången också

Ingis: vad kul med kören, jag funderar också på att börja på kör men det får dröja ett tag till.

Heloise: så jobbigt med pappa, kram! Hoppas du haft det trevligt på dina två kalas i helgen

Daa: såå härligt att titta på barnvagn. Vi har köpt Baby Travels syskonvagn som också kan användas till tvillingar. Finns på Babyproffsen och bra pris är det också!

Flamman: fyy så tungt med begravningen. Jag hade gråtit ihjäl mig om det var jag som skulle sjunga. Har du bestämt dig än för om du ska vara med eller inte? Och lilla T...kramar till er båda!

Blommis: jävla kärring till chef din man har! Snacka om att kasta sten i glashus!

Fru sy: hur har du haft det i helgen med föräldrarna på besök och allt?

Kramar till er alla!!

Vi har haft en bra helg. Vi hade ju kräftskiva med hela grannskapet igår och det var jättetrevligt! Vi slapp regnet men inte kylan och myggen, men vad gör väl det Idag har vi haft en väldigt soft dag; ätit överblivna kräftor från gårdagen och pysslat lite i trädgården. Nu är jag helt slut! Känner mig så oduglig som inte kan pyssla så mycket som jag vill, min man är en klippa som drar det tunga lasset just nu!

• Villemoa

Samma här Heloise fast jag börjar gäspa tidigare än 22. Jag som vanligtvis är en nattmänniska somnar ofta runt 22-22.30-tiden. Men det är bättre än när jag somnade runt 20-tiden i våras...

• Villemoa

Hvidis: förstår att du är stressad över arbetslösheten och lägsta sgi. Önskar jag kunde säga nåt som tar bort stressen men det finns inget. Jag skickar många kramar!

• Villemoa

Steg 2 är att kontakta mvc för att få tid till inskrivning. Jag gjorde det direkt när jag plussade men man kan vänta också.

Ja, det är en riktig plusvåg nu. Håller innerligt mina tummar och tår för att det ska gå vägen för Blommis, Ninnis och Fru E också!!

• Villemoa

plus       plus        plus       plus       plus        plus        plus         plus       plus       
          plus        plus       plus       plus        plus        plus        plus        plus       plus

Försöker hjälpa den där vågen på traven

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-30 11:42:53 följande:
    Undrar också var Fjällbruttan är. *saknar*Ingis: Kul att börja i kören och skönt med mysig helg. Vi har för övrigt en vagn hemma hos oss nu, ett blocket-fynd (tror vi). Jag, min dumskalle, kan ju inte släppa tanken på att nu när vi varit så kaxiga att vi köpt en vagn så kommer allt att gå åt skogen. Ett akut fall av skrockfullhet.

Det kommer inte att gå åt skogen. Punkt.

• Villemoa

Inatt har jag sovit i ca 4 timmar så jag är trött som få. Moa går ju inte på dagis på måndagar heller. Men tur är att mannen precis klivit in genom dörren och ska jobba hemifrån resten av dagen

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans