I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Bra sagt Blommis! Sånt måste stävjas på en gång.
Bra sagt Blommis! Sånt måste stävjas på en gång.
Vi bodde ju i Sthlms kommun förut och precis när vi flyttade så höjdes det till 30. Beror på vilka som styr i just den kommun man bor i.
Daa: kan heller knappt bärga mig!
Aleta: vad härligt att åka till Dublin, trevlig resa!
Fru sy: tack för det du sa om Moa! vi väntar med spänning på klänningen svullen mage hade jag också så det är helt normalt. Likaså om det med maten; man äter lite men ofta. Det blir ju att man äter mer regelbundet.
Så kan det ju vara. Jag är inte heller plusmedlem.
Flamman: grattis till löneökningen, den var du värd! Tur för kärringen annars hade jag gjort blixtvisit upp till norr
Har du fått svar från support än?
Fru sy: idag kom den apsöta apklänningen!
Daa: *torkar en tår ur ögonvrån* så härligt att allt såg bra ut på ul! Jag är så glad för er skull!
Heloise: det låter ju inte klokt att du ska behöva packa upp läsken själv!! Men HURRA för beviljad HP!! Hur kommer det sig att du inte blev beviljad de övriga 25%? Det tycker man ju att du borde blivit men vad skönt att du ändå kan vara hemma från den 23/10. Jag ska ju vara f-ledig från den 18:e så vi kan ligga på sofflocket ikapp
Liksom de andra kramar jag också om hålla-handen-gänget och önskar att alla ni som har huvudvärk snart blir av med den!
Idag har jag varit och shoppat med grannen, lite till mig men mer till Moa Det finns ju massa fint och tufft i affärerna nu. Och vi ska inte prata om alla söta bebiskläder! Men, vi har ju massor med bebiskläder hemma redan så det är bara att hålla fingrarna i styr....
Nu läste jag på vanliga frågor under supporten och det är bara plusmedlemmar som kan välja att endast de i adressboken får tillgång till ens presentation och galleri så det var som du trodde Flamman. Dock så kommer plusmedlemskap bli gratis för alla på BT inom kort så tills dess kommer min pres + galleri inte att synas för någon.
Men guuuuud så sött med apbyxor!!! Det vill jag ha en bild på sen, Jullan i full mundering
Ja, det är ju en jädra skillnad att lyfta 5-40kg och 50kg-4 ton!!!! Det är iaf skönt att du kan vara hemma och ta det lugnt innan Jullans ankomst, det behöver man. Både fysiskt och psykiskt.
*kramar länge, länge*