• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa: om du skulle välja mitt E-namn skulle jag inte ha nåt emot det iaf
    Tycker B1 & B2 är mycket passande namn (fast Axel och Fälga är inte så tokigt det heller )

• Villemoa

Sonja: jo, det där med gråt vid lämning kan ju gå i vågor och hon har säkert haft roligt. Det tar nog bara ett tag innan hon vänjer sig igen. Moa är ju så att hon behöver lite tid till att vänja sig så det blir nog bra.

• Villemoa

Det hade gått bra för Moa på dagis idag, trots den jobbiga lämningen *pustar ut* Hon hade fått vara med och duka till mellis. Enda problemet jag har med det är att hon sen inte får äta mellis med de andra barnen eftersom jag hämtar innan. Måste ta upp det med fröknarna att det ju inte är så kul att få duka och sen inte få vara med och äta. Jag vet en unge som tom hade fått följa med in i matsalen och vänta där tills föräldern kom och hämtade, han hade inte ens fått nåt att äta utan fått titta på! DET tycker jag är liiiite taskigt!

• Villemoa

Nä, jag fattar inte heller hur politikerna tänkte att en arbetslös som söker jobb heltid får ha sitt barn på dagis endast 15 tim/vecka. Det gäller ju verkligen att dagis kan vara flexibelt om man måste byta dag.
    Moa är ju inte van att bara vara där tre dagar i veckan. I fredags bara pratade hon om att hon ville till dagis, även om hon förstår väldigt mycket så förstår hon då inte varför hon inte får vara där på måndagar och fredagar. Det är tur vi har en jättebra öppna förskola som vi kan åka till då! Hon är ju van att leka med alla kompisarna och att ha en mamma som blir jättetrött på eftermiddagen så att hon vill sova en stund i soffan gör ju inte saken roligare för henne direkt.

• Villemoa

Nu har jag lagt upp nya bilder i mitt galleri och jag hoppas verkligen att inställningen om att bara de som finns i min adressbok får tillgång till galleriet funkar!

Jag ställde häromdagen in att bara de i min adressbok ska få se mina öppna sidor. Nu när jag la in lite nya bilder klickade jag i samma sak; bara de i adressboken får se. Men varje gång jag går in i galleriet är det förprickat att alla får se bilden jag lägger upp. Vill ju verkligen inte att alla ska kunna se.

Är det någon som vet om jag gjort rätt? Eller om ni överhuvudtaget förstått vad jag svamlar om

De i adressboken= alla ni här i tråden.

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-08-24 18:19:41 följande:
    Flamman, jag kan inte inboxa dig eftersom att jag är "oinbjuden till din gästbok eller inte finns med i din adressbok"

Jag kan inte heller komma in Flamman!

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:42:24 följande:
    Villemoa: vet inte riktigt om jag hänger med, men jag ska försöka hälsa på i ditt galleri nu. Sedan loggar jag ut en sväng och försöker igen. Har inte provat i mitt eget galleri.

Du finns med i min adressbok så du borde se. Frågan är om varenda kotte på BT också kan se, det vill jag ju inte.

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:43:51 följande:
    Villemoa: jag fick inte komma iiiiiin! Inte ens som inloggad. *sniff*

Märkligt! Du finns ju i min adressbok. Nu fattar jag ingenting!

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:46:41 följande:
    Å andra sidan fick jag inte komma in som icke inloggad heller, så den biten fungerar.

Det är ju bra det, men det är väldigt konstigt att du inte kan se galleriet. Hoppas nån kan bringa klarhet i detta.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans