I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Heloise skrev 2010-08-30 12:00:17 följande:
Ja dumskalle ! Vi köpte en vagn redan i v16 och allt ser bra ut här Det är ju bara bra att vara förberedd. Huliganerna kommer att växa och frodas. Vad blev det för vagn? Jag har ju tom planerat klart Jullans namngivningsceremoni, och då menar jag in i minsta detalj Men det är ju mest ett resultat av att alla säger att när man får barn, då är det färdig sovit, färdig läst, färdig tänkt. Mao allt går åt helvete, fick höra det ett antal ggr i lördags, ja det och en miljard förlossningsberättelser, ingen trevlig Tillslut frågade jag varför de skaffade ett till barn om det var så drygt med ungar, då sa de naturligtvis att det är ju så mysigt med barn, mhm Jag förstår ju att folk menar väl, men det blir lite fel haha... Resultatet är iaf att Jullans namngivningsfest är planerad, inbjudningskorten klara etc
Ja, det är roligt det där hur folk sitter och drar värsta historierna för en som är gravid. Precis det man vill höra!
Det är bra att vara ute i god tid, med namngivningsceremonin menar jag. Du kommer att ha liiiite annat att tänka på sen