• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Mitt intryck är att de flesta av oss är ganska öppna gentemot varandra, även med det som inte är så bra och som man inte är så stolt över. Men irl ser man ofta bara det som visas utåt, vilket naturligtvis är valda delar av verkligheten.

När jag känner mig liten, ynklig och värdelös brukar jag påminna mig om att ingen har allt, även om det kan verka så. Alla har inte mina problem, men alla har sina problem.

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 14:06:34 följande:
      Och jag kan dessutom slalom

Jag med!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 14:07:28 följande:
    Men det är jobbigt att alltid måsta vara så jädrans stark. Sliter djävulskt faktiskt.

Varför är det ofta vi kvinnor som är de starka? Eller är det bara en missuppfattning att det är så?

• Ninnnis

Ninnnis skrev 2010-09-01 14:07:41 följande:
    Mitt intryck är att de flesta av oss är ganska öppna gentemot varandra, även med det som inte är så bra och som man inte är så stolt över. .

De flesta av oss i tråden, menar jag.

• Ninnnis

Heloise, vännen! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag tycker du är otroligt stark som avslutar detta en gång för alla. Du är en fantastisk person som förtjänar bättre än såhär. Lyckligtvis verkar det som att du har en bra man vid din sida i alla fall.

Jag hoppas innerligt att detta löser sig på bästa sätt så att du kan lägga all din energi på din egen lilla familj. Det finns ju inga andra alternativ. Kanske kan dina föräldrar till och med tacka dig en dag när de har fått lite perspektiv på det? 

Kraaaaaam på dig!

Men du, Liverpool?! Tsss....

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-09-01 14:47:44 följande:
    Åh, utan tröja får mig att tänka på alla gubbar med kulmage som tvingat på mig sin lekamen på ett närmre sätt än k´jag någonsin bett om den här sommaren. *grön smiley*Är det bara jag, ellr tycker ni också att även killar kunde ha tröja på sig på stan och ute på byn? Även om det är värmebölja?Jag menar, man går ju inte i bikiniöverdel ute på byn, känner jag själv...Bespara mig vänligen hårigiga, trinda gubbmagar inne på ICA. Tack.Annat vore det kanske om det gällde Tores, men det är en heeelt annan femma.

Håller med! Bara gubböverkroppar hör inte hemma i butiker, på restauranger etc.

• Ninnnis

Vad var det för reklam?

passionsblomman skrev 2010-09-01 14:50:03 följande:
    Idag på stan såg jag en reklambild med en kille där jag gärna kunde klippt av huvudet från kroppen. För huvudet så ut som en komplett idot, medan kroppen var ganska trevlig. Man kanske kunde sätta dit min mas huvud istället?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 15:04:37 följande:
    Äh, de hade ju tröjorna på sig de där lirarna *besviken*

Haha, ja varför har inte fler lag lagbilder med bar överkropp?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans