• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Men vad hände med mina radbrytningar?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 11:47:46 följande:
    Skogsmullar Låter härligt!

Hej Kollikok!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 11:49:04 följande:
    Alltså, vi har ju haft tre vita veckor jag och maken. Skönt faktiskt. Men nu blev jag ju sugen på lite vin och kex och ost och myspys i soffan.Lön har man ju fått också...Ska slå en pling till maken och höra vad han tycker

Det kan han väl inte gärna tacka nej till?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 12:01:11 följande:
      *mumien (varför skrev jag muminen?)Jag vet inte, men Sonja var fan så mycket bättre på att stava. Hon skulle aldrig ha släppt igenom så många stavfel i inläggen som jag gör!

Men å andra sidan så svor Sonja inte hälften så mycket som Flamman gör!

• Ninnnis

Tråkigt att må så illa, Fru Sy. Hoppas du hittar någon som hjälper!

Flamman, var han tvungen att vara så ansvarsfull just idag? Du får helt enkelt ta dig ett glas vin själv! Då kanske han blir sugen. Han är väl ryss?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 13:33:08 följande:
    Förlåt att jag svär så mycket  ... Jag gör det när jag blir ivrig. Tror också att det är en motreaktion på min stränga uppfostran i ett halvleastadianskt hem där svordomar var strängeligen förbjudet. Ska försöka skärpa mig! Ibland...

Fast jag menade det mer som en komplimang  Flamman är Sonjas vilda alter ego

• Ninnnis

Vad mysigt det låter med restaurangen vid havet, Fru Bygg! Och picknick på golvet också

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-08-27 15:08:21 följande:
    Jag fick dem i sömnen... inte så tokigt att vakna av att hela världen skakar Ännu bättre med en småslumrande man bredvid som man kunde hoppa på för att fortsätta det som Russel Crowe startade( eller Eric Bana eller ...) Hmm men de kanske hinner komma tillbaka, det är ju flera månader kvar

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans