• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

*kramar lite extra på Ingis*

• Ninnnis

Hvidis, börjar E på dagis idag? Hur har det gått?

Sonja, vad härligt med första skoldagen Hoppas de får bukt med möglet omedelbums! Annars får Ingis åka dit med snoken

• Ninnnis

Kraaaaaaaaam till finaste Hvidisen! Var det inte någon här som sa att damm i hörnen är ett tecken på att man har bättre saker för sig än att städa? Om jag får nys på ett jobb ska jag rekommendera dig direkt!

Ingis, kram på dig också! Härligt att det känns bra på jobbet.

Heloise, vad fick henne att tro att det är din bror?! Vad sa hon när du påpekade att det är din man?

Blommis, bara du fortsätter hänga här hos oss, annars blir jag riktigt ledsen! Vi ska ju hålla handen i höst...? *darrar på läppen*

Flamman, tjenare moss!

Bruttan, nej men kan ni inte få vara friska hela familjen nu då?! Stackars tjejerna som inte vill till skolan...

Fru Sy, jag förstår att det känns härligt att säga att du är gravid

Fru E, hur är det med dig?

• Ninnnis

Igår satte ridningen igång efter sommaruppehållet, så kul! Imorgon ska jag och vovven börja på agility, hoppas han tycker det är kul.

Vet ni förresten att det var exakt ett år sedan vovven kom till oss igår? Tänk att en liten goskorv kan ge så mycket glädje och kärlek ♥ 

• Ninnnis

Blommis -

Shit ja, jag minns så väl hur jobbigt du hade det i samband med flytten... Men så bra det blev till slut! *kramar* Tänk att det är ett år sedan!

• Ninnnis

Heloise, det är en släthårig Jack Russel Terrier. Världens finaste, så klart *helt opartisk*

• Ninnnis

Flamman, jag kan inte inboxa dig eftersom att jag är "oinbjuden till din gästbok eller inte finns med i din adressbok"

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans