• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru sy: jo enligt sista mensen första dag d. 27 juli så är det så, men det var minus när jag testade på bim, men plus en vecka senare... Vi får se vi får se...

• Hvidbrud

Kram ninnis! Tar tag i andra handen. Hoppas att allt går till det bästa. Kram kram kram

• Hvidbrud

Heloise: ha ha! Det ör bara att vänja dig vid de konstanta avbrotten på skönhetssömnen... Det slutar ju liksom inte vid förlossningen heller liksom... Eller efter ett år.... Men då har man ju de där underbara ögonen att mista all förnuft i och hjärtat låter dem slippa undan med allt från pruttar i huvudet, bajskanon över möblerna, sönderbitna bröstvårtor och våta morgonpussar.

• Hvidbrud

Fy vad obehagligt med alla objudna besökare! Fy! Tror nog att det får bli hund i huset om vi flyttar på landet!

• Hvidbrud

Blommis: nostalgi!!!! Morfar, älskade morfar, hade sånna vackra på väggen hemma. Skapar underbart ljus!

• Hvidbrud

Lilla e har sin tredje rand på gång! Man kan känna den nu! De ringde från dagis i går och sa att hon var gnällig och lite febrig, så jag fick hämta henne... Idag var Batman hemma med henne (första gången!) och de hade haft det jätte mysigt! Jag slet som ett djuuuur idag! Gissa om jag njuter av fredagkväll i soffan!

• Hvidbrud

Ja, hon såg så lycklig ut nät jag kom hem! Hos sig vid sin "synth" och dansade utan att hålla i sig. *mammahjärtat smälter* (igen och igen!)

• Hvidbrud

Finaste finaste ninnis, har inte ord för att uttrycka min medkänsla i din och er sorg. Fint att du fick hålla handen in till det sista. Det är vackert. Miljoner kramar och hållihanden till dig och din familj. Tänker på dig hela tiden!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans