I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hoppas så innerligt att ni får plus imorgon oxå Ninnis!
Hoppas så innerligt att ni får plus imorgon oxå Ninnis!
Vad sorgligt med din mormor. *Ger dig en stor kram*
Idag har vi varit inne på jourvårdcentralen här. Jag hade ont i magen och ryggen igår och kunde inte sluta oroa mig. Det gjorde liksom ont högre upp i magen men svårt att säga var. Tror det är så det brukar kännas när jag får urinvägsinfektion. Men jag har alltid konstiga symtom då och de brukar gå över och komma tillbaka mycket senare och då har det ibland gått upp i blåsan och njrarna.
Det var lite bakterier i urinen så läkaren lät osäker. De ville skicka på odling. Men eftersom det bara var 1½ timme sedan jag hade kissat tyckte jag inte att det provet kändes pålitligt. Så imorgon ska jag ta mig iväg till vårdcentralen här och göra nytt test med morgonurin. Vill ju inte äta tabletter om det inte är något men inte förbi se det och så få det i njurarna om ett tag.
Men lilla vännen, första badet på film och att vi får se det. TACK! Vad fin hon är er lilla tjej och riktigt härligt arg. Bra fortsätt så lillsnuttan!!
Inskrivning idag, spännande Hvidis!
*Vinkar till fru bygg* Vad ska ni göra idag?
Låter som en bra dag tycker jag! Passa på att vila när lilltjeje gör det. Så E har redan pojkvän, det var bra jobbat
Roligt med att träna flickor i gymnastik. Fram tills jag slutade gymnasiet var jag friidottstränare för barn mellan 7-13 år. Tyckte det var jätteroligt, men blev inte att jag sökte upp ny klubb när jag flyttade iväg för att plugga...
*En stor kram till dig Blommis*
Jag har varit på vårdcentralen idag och det fanns inga spår alls att jag skulle ha urinvägsinfektion. Känns skönt samtidigt som jag funderar på varför jag hade ont hörromdagen. Men läkaren kändes bra och han kände på min mage och sa att det kändes bra. Han visade mig hur högt upp livmodern var nu och jag fick känna.
Om jag kände minsta obehag skulle jag komma dit med nytt prov. Och så ska jag till MVC på måndag om en vecka och då görs ju nytt test. Och så kommer vi få lyssna på hjärtat för första gången.
Nu fick vi precis hit "plåt-gubbar" som skall fixa lite plåtjobb kring skorsstenen. Känns bra nu är snart taket helt fixat och sista isoleringen på taket blir färdigt om en vecka!
GRATTIS GRATTIS NINNIS!! Helt underbart! Sitter oxå här och torkar tårarna... är så glad för er skull!!!