• Fru sy

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru Bygg skrev 2010-10-27 16:19:40 följande:
      Vi har också en emmaljunga city cross och är supernöjda. Vi har både gått i skogen och i snö med den och det funkar perfekt!Mår du bättre nu? När är det tänkt att börja jobba igen?

Vad bra att ni är nöjda med den, både ni och Villemoa. Det känns alltid tryggt att höra från några man "känner".

jag börjar faktiskt må lite bättre, försöker vara igång lite mer för att se hur det fungerar. Är sjukskriven denna veckan och sen är det höstlov nästa. Så om 1 ½ vecka ska jag börja jobba, blir halvtid första veckan och det känns skönt!

• Fru sy

Ta hand om dig fru Bygg!! Hoppas du känner dig bättre snart

• Fru sy

Hej tjejer.
    Vi tog magbilder i förmiddags och nu känns det som jag blivit riktigt stor Magen har växt massa sedan förra veckan känns det som... Roligt! Funderade på om jag skulle lägga in den i galleriet och jag har faktiskt gjort det nu. Är det så att jag ångrar mig kan jag ju alltid plocka bort den.

Vi har varit och kollat på vagnar lite nu och vi är nog överrens om att Citycrossen känns bäst för oss. Det som mannen funderade lite på är om bromsen håller eftersom den bara är en "plastbit" och likaså korgen under vagnen. Ni som har just denna modell, har det varit ngt problem med just dem sakerna? Sen ska man ju välja färg oxå, hade tänkt mig en mörk men blir kanske färg på citykorgen eftersom den kommer användas under vår och sommaren tänkte vi att det kanske känns mörkt med svart då... Vilken färg har ni på era citycrossar?

Nu skall jag läsa ikapp och sedan vila lite inför pizzabakningen i bakugnen ikväll. Eftersom jag är osäker på om jag fixar att äta pizza har jag "beställt" annan mat och så ska jag bara smaka pizza till förrätt. Han är bra min man!

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-29 17:28:41 följande:
    Fru sy: inga som helst problem med vare sig bromsen eller varukorgen, tycker att de hållt väldigt bra! Har ingen citykorg utan vi valde hårdlift istället. Både sittvagn + hårdlift är svarta.

Tack vad bra, då ska jag berätta det för mannen för det var främst han som funderade på det!

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-29 17:31:21 följande:
    Fru sy: tittar gärna på dina magbilder men du måste göra ditt galleri synligt först.

Men är den inte det? Hur ställer jag in det annars? Lade bilden under starka bilder...

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 19:48:18 följande:
    Vilken fin mage fru sy! Ja, det är verkligen en gravidmage nu! Jätte jätte fin! *Klappar (om jag får)*

Klart du får Tack förresten! Ja nu börjar det hända mkt här känns det som, så spännande! Provade lite byxor och kjolar (som jag kom i förra veckan) för en stund sedan och nu gick de inte igen, konstigt att man kan bli glad för det.

Hur är det med dig Hvidis?  

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-29 20:30:06 följande:
    Jättejättejättefin mage Fru sy Det går verkligen inte att ta miste på vad som ligger däri Idag skulle jag städa lite hemma och efter att ha gjort rent badrummet orkade jag ingenting så det gjorde mig ännu mer less Jag är lite låg just nu men det vänder nog snart.

Tack Villemoa! Helt knäppt att man kan vara så stolt och glad för sin mage. Men det är väl för att man vet vad som finns där inne

Många kramar till dig Villemoa, hoppas det känns bättre snart! Inte lång tid kvar tills ni får träffa den lilla i magen nu.

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 20:36:19 följande:
    Jo, tack! Det är bra. Det spänner och drar i magen och illamående har jag fortfarande. Tycker att det ska bli härligt att få titta på babyn på onsdag så att allt är bra och vi kan berätta för familj och vänner! Längtar...

Så ni ska få titta på babyn på onsdag, vad spännande! Och roligt att kunna berätta för familjen och kompisar sen. Hoppas illamåendet blir bättre snart. Mitt illamående finns där hela tiden men inte lika kraftigt nu och ofta hjälper det om jag äter något i tid när jag känner att det börjar bli värre.

Spänner och drar, det måste ju innebära att det växer där inne Nu ikväll har det spänt och dragit i min magen oxå, framförallt på högersidan... tror det är de där "gummibanden"

*Kram*

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 21:08:55 följande:
    Ja, en graviditet ändrar verkligen ens syn på kroppen! Hur gick det med pizzan? Lät gott...! Mmmm

Pizza gick inte alls... Fick bli Rösti och lite kött och massa grönt istället. Hade svårt att äta ikväll, har varit igång mkt idag så är väldigt trött ikväll. Sen gör det rätt ordentligt ont i min högersida faktiskt... men ska tydligen vara normalt enligt BM så jag hoppas på det. Hade precis samma ont förra fredagen, lite konstigt att det blir samma dag...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans