-
Åh nej! Skickar kramar till er båda. Vilken miss de gjorde där!passionsblomman skrev 2010-09-23 10:57:45 följande:Förresten fick sambon inget jobb.
-
Och nu läste jag lite till, kan hans hemska chef ha varit så ful att hon har gått och sagt en massa ljug!
-
Och nu blir jag hämtad av barnen...
Kramar till alla som jag inte hinner kommentera.
Och Bruttan, klart vi tycker lika, vi tillhör väl båda tantpartiet!?
-
Grattis!Fru E skrev 2010-09-24 13:15:24 följande:Daa-förra veckan fick jag kortet *stolt som en tupp*
-
Blomman, härligt med mammorna och de planerade mötena.
Jag tror också att sambon din ska ringa och visa tydligt att han fortfarande är intresserad. Det är värt mycket.
Villemoa, vad läskigt, tur att du inte hade hunnit lyfta henne!
Flamman, tack för gott skratt.
-
Trevlig resa Ninnis!
Heloise! Jag blir mållös, hur har han mage?
Lycka till på utställningen Soldemor.
Daa, vila ordentligt nu!
-
dfk! Så bra, det finns ett tantparti här inne med fräcka blommiga handväskor. Jag värvar genast dig!
-
Nu har jag engagerat mig lite i bl a detta:
http://brollopstorget.se/Forum-2-33/m3830780.html
Menskopp is the shit! Tänk om man hade haft den hela tiden istället.
Jag har dessutom beställt FemCap, livmodertappspessar. Jag vill snabbt kunna sluta skydda mig ifall, ifall, ifall vi ändrar oss. (Det sista som överger en är hoppet.)
Hur som helst så inser man att dessa båda miljövänliga och bra-för-kroppen metoder inte har en chans i miljardindustrin med bindor/tamponger eller p-piller. Trist.
Vi har nu fått alla svar från obduktion och kromosomtester. Det var dessutom trisomi 21 (Downs) utanpå allt. En del inre organ var underutvecklade pga urinblåsans storlek. Idag kom ett brev att vi kan hämta ut askan också. Jag vill att vår lille pojk som inte blev får begravas med mig.
-
Vi har lite special här med förvaringen, en familjegrav typ.Norrskensflamman skrev 2010-09-24 17:52:28 följande:Åh Aleta Nu gråter jag en skvätt. Lilla liten... vilket jobbigt liv som väntat honom. Såklart att han ska ligga med mamma. Hur ordnar man det, typ förvaring av urnan och så. Där jag bor är det jätteovanligt med kremering, så jag vet inte hur det funkar. Du behöver inte svara om det känns jobbigt Aleta. *kramar om jättehårt*
Tydligen så får jag hämta ut askan själv, så då skulle man ju ha kunnat ordna någon annan förvaring själv. Kyrkan kan säkert hjälpa till annars, eller vad tror du Soldemor?Han hade inte överlevt till förlossning, de inre organen blir undanträngda och kan inte utvecklas när det blir ett sådant här stopp. T ex finns det ingen plats för lungor.
Tack för kramen. -
Ingen fara, är inte lättskrämd!
Det är klart att det måste finnas lösningar! Heloise sa ju att det finns cykelsadlar med grop i. Det borde man kunna fixa på en hästsadel också om man verkligen vill hålla på med hästsport.
Själv är jag oftast för lat för att göra mer än ansa lite, men om det ska vara riktigt speciellt så är det brasilianskt som gäller. För min egen njutnings skull. Men det har väl inte hänt mer än så där fyra-fem gånger i världshistorien.