Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

melondoft skrev 2010-10-05 13:24:01 följande:
    ingengörsbruden: jo, han är en lång och ståtlig rackare! ^^ Har kört body hittills just för att jag tycker det är bra när det täcker ryggen/magen mellan byxorna och tröjan men börjar inse att det kanske är dags att gå över mer och mer på tröjor. Dock tycker W att det är jätteroligt att dra i flärparna till blöjan så den hänger på trekvarten om man inte har koll på honom. ^^ Men vi får se hur det utvecklas. Än så länge funkar 80 bra i body. Man kan ju göra så att man kör 86 i byxor och 80 i bodys/tröjor. Finns ju inget som säger att man måste köra samma storlek i båda. ^^ Tack för ditt svar förresten!

ett tips till...byt till up n go...så kan de inte pilla av sig blöjan! Vi kör vanlig blöja på natten. O så får du lära honom var naveln är! Det gillar iallfall min lilla loppa! O ska alltid kolla så mammas navel är kvar...hahahaha

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-10-05 13:28:25 följande:
      Ja, när ska vi bestämma? När passar det dig?

Ja....när passar det dig, Fru E?

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-05 15:01:56 följande:
    VI FICK LÄGENHETEN! En sak mindre att skava upp magsåret med! Nu börjar flyttcirkusen!

GRATTIS! När ni väl kommit till rätta så får vi ta en fika på stan!
    Jobbet ligger mitt i smeten!

• ingenjörsbruden

Flammis: tråkigt att mötet inte var mer produktivt.....
    Tyckte det blommis skrev lätt (som vanligt) väldigt klokt.....att makens sämre dagar osså ses av vården

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-10-05 15:23:19 följande:
    Ninnis, ojojoj vilka dagar du har framför dig nu! Hoppas du orkar uppdatera löpande!Imorgon börjar jag spraya-nu kommer den där grå, blöta yllefilten igen. Och huvudvärken också säkert. Men jag tog mig ju igenom det förra vändan.

*stoppar handen under filten redan nu så den finns på plats när handhållning behövs*

• ingenjörsbruden

Nu ska jag ta o bege mig hem.... har inte fått mkt gjort idag.....förutom i fm då jag besiktigade fönster o fick åka lift.

Hjärnan har inte varit vad den brukar vara.....många tankar har gått till Elise, Heloise o Panzer!

Nu behöver jag pussa massor på min lilla loppa känner jag.

Kan någon skicka mig ett sms om det kommer någon uppdatering från familjen?

• ingenjörsbruden

Åhh herreguuuuud vilken glädje!!! Tårarna sprutar här osså!!! Viiiiilken glädje!
    O vilken TJEJ!!! En riktig fighter!!!!

Fy fasen för att inte veta hur det är med ens barn......*ryser* o de där minuterna....med bedövning mm så blir de ännu längre.....Stackars Heloise!!!

Tack för att ni delar era händelser med oss, Elise o Panzer o Heloise!

Skum fråga mitt i allt....är det ett stumt e på slutet på Elise eller uttalas det osså?
    Jag har problem med min beeetoning....

Blommis: VÄRLDENS största KRAAAAAAM för att du är så underbar o vb infon till oss! O tack för smset...kunde sova mkt bättre inatt!

• ingenjörsbruden

Blommis: Jaaaa det är ju dags att fira tråden! Jag trillade in på BT dec-07 eller jan 08 när jag började planera frieri o sen bröllopet....jisses det är ett tag sen!

Delad glädje är dubbel glädje.

• ingenjörsbruden

Attans att jag missade Mikis på tv...får kolla om den finns i repris kanske.....

GRATTIS lille A som är redan 5 månader o en stooooor gosse! Hjärtar osså när de plaskar vatten!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans