Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa skrev 2010-10-06 11:36:01 följande:
    Åh! Kramkalas och bajs- och mensrapporter! Och så en massa paprikor på det.

O blädderbara paprikor osså dessutom!

• ingenjörsbruden

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 11:49:53 följande:
      O blädderbara paprikor osså dessutom!

Måste vara himla smidiga att handla...tar typ ingen plats alls!

Asch...jag är lite stolligare än vanlig idag.....blev osams med maken IGEN igår...suck!
    Men har skrivit ett superlångt mail till honom som han förhoppningsvis kan o hinner läsa utan att bli irriterad......har fortfarande svårt att nå fram o kunna berätta hur jag mår UTAN att han tar det som ett påhopp eller blir sur o irriterad.

• ingenjörsbruden

Daa skrev 2010-10-06 11:49:19 följande:
    Hur blev frieriet? *nyfiken*  

Hahahah det är så längesen så det är nästan preskiberat....hahahaha

Nä men jag fejkade ett migränanfall på skottdagen 2008....men hade tagit ledigt från jobbet...så under dagen så packar jag en väska med ombyte o träningskläder till maken som jag lämnar hos hans föräldrar....dit fick han gå o träna o duscha o SEN komma hem. Då hade jag städat hela lgh, hämtat italiensk mat från favorestaurangen i storstan, hämtat bilen från verkstan, fixat levande ljus i hela lägenheten o dekorerat med rosenblad och ljuslyktor från ytterdörren o in till köket....där fanns god mat o massor av levande ljus o jag stylad från topp till tå i "den lilla svarta"......
    Sen fick han gå in i vardagsrummet där jag spelade Sonja aldens "Du är allt" o varpå jag lyfter på en liten duk o därunder fanns en jätteros med två ringar på o så friade jag!

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 11:59:24 följande:
      Sisådär 1,5 mil utanför stan'! Österut!

Hmm jag bor 1 mil österut....o staden D.

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 12:03:05 följande:
      Varför känns det som om vi bor på samma ställe?

Hmmm....det känns det verkligen som.....*otroligt nyfiken* Kan det vara så att vi bor i samma by nu?! Byn med nordens äldsta stenkyrka?

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 12:20:10 följande:
      Misstänker starkt det. Finns en VÄLDIGT gammal kyrka här, som precis har jubilium m biskop och allt...

Hahahahaaha *för vi bor i samma hååååååla, för vi bor i samma håååååååla*

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-10-06 12:58:43 följande:
    Men my GOD vad många sidor! Det tar för lång tid att läsa ikapp för att jag ska kunna missunna er detta så:Jag har den stora äran att i mitt galleri presentera Elise, fotad av pappa Panzer kl 23:12 den 4/10, dvs endast en timme efter att hon kommit ut!Hon finns i mappen "för medlemmarna i min adressbok" och Heloise hälsar att båda trådarna så gärna får se henne, "för vi är så stolta över henne", så om du är trådis, försöker titta men inte ser, -hojta till så jag kan lägga till dig i min adressbok! Det är några stycken att hålla koll på i de här två trådarna...

Åhh lilla hjärtat!!! Sötare än socker! Hon ser ut som en riktig fajter tycker jag!

Massa från oss

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-10-06 13:30:26 följande:
    Jag säger ju att de var idioter!

Hahahahahaha det är nog bara förnamnet!

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 13:32:26 följande:
      Yes! Så liten är världen! Fast enligt kyrkorådets förra ordförande bor vi inte i byn, för vi bor inte i centrum...

Hahahahaha ja då bor nog jag "på landet" om det ska vara så kvistligt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans