Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag vet inget om fotboll, bara att maken håller på ЦСКА МОСКВА (vet inte hur det går att skriva med kyrilliska bokstäver på BT, men jag tror det heter CSKA Moskva på svenska) lhttp://www.pfc-cska.com/splash/   Finns det några snyggingar där?

• Norrskensflamman

*vinkar till Blommis o Heloise* Ha en bra eftermiddag/Kväll.

Gud så skönt. Fick ett sms att körövningen inför begravningen, som skulle ha varit imorgon kväll, är uppskjuten till tisdagkväll.
    Våra gäster som inte kom förra helgen, kommer nu i helgen, och nu fick jag helt plötsligt en extra kväll så jag har en chans att hinna städa lite i källaren och i huset. De har ju två små barn, en tvåmånaders och en 3½-åring, så jag vill sanera lite innan vi släpper lös dem på 240 m2.
    Sen så behöver jag få vara ifred med mina tankar och våndor ikväll och imorgon, misstänker jag, och då är det ypperligt att ta dammtrasan och gå ner i källaren...

Ninnis, vad har du för planer ikväll?

• Norrskensflamman

Åh, så roligt! Lilla vovven, så bra han har det. Dagis med polarna på dagen och så agility med älsklingsmatten på kvällen. Han måste må som en prins den lilla skruttvovven ♥

• Norrskensflamman

Daa: det känns lite hoppfullare, men det är mycket gråt som vill ut bakom ögonlocken. Sån där gråt för att lätta på trycket, du vet.

• Norrskensflamman

Blomman, shit jag lyssnade förstås på din låt och då började ju jag grina...
    Och nu ska jag gå på lunch

Skönt att du fick ett sånt där härligt "moment" med mannen. Fler såna önskar jag er

TAck alla ni snälla *gråter ut det sista för en stund och går och äter*

• Norrskensflamman

Jag har massor med Wahlströmsböcker hemma, såna där hästböcker. Mamma ville att jag skulle ta rätt på dem, men jag sa att jag nog kör dem direkt på tippen...
    Vore det dumt kanske?
    Men inte tror jag mina flickor vill läsa de där gamla böckerna.
    Man kan alltså sälja dem menar ni?

• Norrskensflamman

Jaha, kanske jag ska nämna då vad jag brottas med, utan att gå in på detaljer. För det orkar jag inte just nu. Och så vill jag inte lämna ut min familj för mycket.

Vi (jag o maken) har varit till läkare och pratat om hans problem, som självklart är hela familjens problem, och vår sitauiton och så vidare. Det har varit kämpigt ett långt tag och bara att få maken till läkaren är lite av ett mirakel och ett gigantiskt fall framåt.
    Nu får vi remiss till annan instans inom sjukvården som ska utreda om det rör sig om Bipolär sjukdom typ II eller ADHD. Personligen tror jag mest på det senare.
    Så... det har varit jobbigt länge, och det kommer bli jobbigt lång tid framöver. Men processen är igång och viljan finns att försöka få ut någonting bra i slutänden av tunneln. Det gäller bara att orka ända in i mål eller hur man ska uttrycka det.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans