• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Det gick jättebra på agilityn idag! När vovven äntligen fattade att det inte var hopp&lek med hundkompisarna så var han jätteduktig Tunnlar och bräda klarade han galant!

Blommis, det ÄR skitkul!

Nu måste jag skynda i säng, och kram!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-09-02 00:17:45 följande:
    Och när jag lyssnat igen och igen, kom sambon och sa godnatt. Då kastade jag mig om hans hals och höll honom hela sången en gång till. För ett sällsynt ögonblick fattade han alldeles ordlöst allt det som finns inom mig-vill jag gärna tro. En sådan stund jag önskar jag haft tusen av, men saknat och skrikit mig sönder och samman för under oändlig tid. En glimt av ett möte hjärta till hjärta. Sådant är nästan heligt och jag har undrat ibland, om det fanns något sådant kvar för oss. "för bara om min älskade väntar, om jag hör hans hjärta sakta slå. Bara om han låg här tätt intill mig, kan jag bli den jag var igår." Jag saknar den jag var innan barnkarusellen slet min sinnesfrid i tusen bitar.

Åh vad jag önskar dig fler sådana ögonblick! 

• Ninnnis

Vi har också ett gästrum som är hundfritt. Ibland får vi dock hindra gästerna från att släppa in vovven när han kommer smygandes och vill sova i sängen... Min pappa är allergisk mot både hundar och katter, men han har faktiskt aldrig reagerat på vår vovve. Lyckligtvis, eftersom de är oerhört förtjusta i varandra

• Ninnnis

Blommis, musik är oerhört känslosamt för mig också. Dofter och musikslingor är nog det som oftast framkallar omedelbara starka minnesbilder hos mig. Ofta ackompanjerat av en och annan tår...

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-09-01 22:33:35 följande:
    Måste ju berätta nåt roligt Moa sa idag, hon sitter vid bordet och leker med lera, "oj, det kom en pjutt ur Moas jumpestump" hon säger så roliga saker den ungen

Hihi!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-09-02 09:33:39 följande:
    Godmorgon! Sitter och njuter av sista mammaledigdagen med en latte och reagge och er som sälskap!

MysHvidis!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-09-02 09:52:21 följande:
    Ninnis: vilken sjuk gubbe! Hi hi!

Eller hur?!

Ha det så trevligt Elsewhere

• Ninnnis

Härligt med nya höstgardiner. Nu blev jag lite inspirerad

Det är bra tack, finaste Hvidis! Full rulle känns det som. Något planerat varje dag nästan (ridning, agility, träning med/utan väninna, promenad/fika med väninna etc), vilket gör att dagarna flyger förbi. Kul, så länge jag hinner med lite soffmys med mannen i mitt liv också

Nu har jag ju hamnat i hämta/lämna på dagisträsket också...

Själv då? Hur känns det inför måndag? Och i magen?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans