• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hvidbrud skrev 2010-09-07 20:16:41 följande:
    Letar efter ninnis. pippiperuk? Har hon inte lovat att ha det på sig? Heja Zlatan!

Haha, jag glömde tyvärr pippiperuken

Vi satt på andra raden, precis bakom kameran. Skitkul! Såg även Henke Larsson på någon meters avstånd när vi gick in, det tyckte maken var kvällens höjdpunkt.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-09-07 22:37:51 följande:
    Appropå att lägga barn, igår fick våran tjej för första gången somna utan mig eller maken. Vi var iväg på varsin aktivitet, jag ammade innan jag gav mig av sedan gav min mamma henne välling och nattade henne. Gick jättebra, hon somnade så snällt för henne. Skönt att veta att vi kan vara borta om det är så.

Duktiga lilla E som somnar utan er

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-09-08 07:17:14 följande:
    Nu utredning:Sallad till smörgåstårtan? Jag tycker det är gott men maken tycker det är B.....vill höra fler röster!

Till smörgåstårta ska det bara vara smörgåstårta!

Äntligen en utredning som engagerar mig

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-08 08:31:48 följande:
    Men vad hände med Mellberg förressten ! Nu kan han ju inte spela mot Holland Och det där skägget kan han ju ta och raka bort snarast tycker jag.

EXAKT min åsikt! Både när det gäller kapningen och skägget...

Dagen slutade mycket bättre, tack!

Nu ska jag på utbildning, kram på er!

• Ninnnis

Åh vad spännande med jobberbjudande, Aleta!

Jag förstår att det väcker många tankar. Mitt råd är att gå efter magkänslan. Och det ena behöver kanske inte utesluta det andra? 

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-08 11:15:44 följande:
    Heloise; ska rota fram mina röre-recept nån kväll och inboxa. NÅn fler?

Ja tack! Jag älskar röror

• Ninnnis

Daa, hoppas du mår bättre idag och slipper den otäcka ögonmigränen. *kramas försiktigt*

• Ninnnis

Jag är egentligen inte speciellt förtjust i lakrits, men "Extra Salty Licorice" är gott. Mina danska kollegor däremot moffar lakrits var och varannan dag.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans