• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Norrskensflamman skrev 2010-09-08 13:20:43 följande:
      Äter danskarna salt lakrits då?
    Jag vet knappt vad det är för lakrits. Poletter, pesetos, skipper och allt vad de heter. Ofta från Haribo
  • Ninnnis

Villemoa skrev 2010-09-08 13:38:14 följande:
    Tack för tumhållning!!Ninnis: Skipper Mix är ju så himla gott! Det finns en speciell sort i dem som är supersalt. Tänk om de bara kunde ha såna i påsen *mums*

Det finns ett par olika Skipper i vår godisautomat, så det skulle inte förvåna mig om en av dem är supersalt

• Ninnnis

Jag hade dille på Marimekkos Unikko ett tag. Jag har bla. en klänning i rött, vaxduk (som ett tag fungerade som fondvägg) i beige/brun och badrumshanddukar i svart. Lyckan var att köpa på plats i Helsingfors när jag jobbade som flygvärdinna, men en del är köpt i USA.

• Ninnnis

Jag är så trööööött! Och lite huvudvärk, men den kan kanske powernappas bort om jag har tur. Eftersom dagens middag är köttfärssås från frysen så hinner jag och vovven hinner "morfar" på soffan innan agilityn. Det är så himla mysigt att slumra med lilla varma vovven tätt intill ♥

• Ninnnis

Flamman, vad tråkigt att din mamma har slängt porslin. Speciellt om hon egentligen inte gjorde det med "vilje"

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-09-09 07:02:04 följande:
    Ninnis: Hoppas "moffarn" hjälpte mot huvudvärken o att agilityn gick bra! Klart supermatten har en superhund (i marimekko-cape... )

Tänk så söt han hade varit i marimekko-cape!

Morfarn hjälpte skapligt och agilityn gick bra. Fast jag råkade ta en lite för lång powernap och fick jättebråttom (kom på att jag var tvungen att ge både äta och sätta spruta innan vi åkte), så jag fick äta kättfärssås och spagetti ut en plastbunke medan jag körde

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans