I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Lycka till imorgon, Villemoa!
Det finns ett par olika Skipper i vår godisautomat, så det skulle inte förvåna mig om en av dem är supersalt
Vad spännande med annalkande syskonförsök, Fru Bygg
Jag hade dille på Marimekkos Unikko ett tag. Jag har bla. en klänning i rött, vaxduk (som ett tag fungerade som fondvägg) i beige/brun och badrumshanddukar i svart. Lyckan var att köpa på plats i Helsingfors när jag jobbade som flygvärdinna, men en del är köpt i USA.
Jag är så trööööött! Och lite huvudvärk, men den kan kanske powernappas bort om jag har tur. Eftersom dagens middag är köttfärssås från frysen så hinner jag och vovven hinner "morfar" på soffan innan agilityn. Det är så himla mysigt att slumra med lilla varma vovven tätt intill ♥
hinner och hinner...
Flamman, vad tråkigt att din mamma har slängt porslin. Speciellt om hon egentligen inte gjorde det med "vilje"
Lycka till imorgon, Heloise! Mysigt att få lyssna på hjärtljud
Tänk så söt han hade varit i marimekko-cape!
Morfarn hjälpte skapligt och agilityn gick bra. Fast jag råkade ta en lite för lång powernap och fick jättebråttom (kom på att jag var tvungen att ge både äta och sätta spruta innan vi åkte), så jag fick äta kättfärssås och spagetti ut en plastbunke medan jag körde