I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Åh, hoppsan!
Jo, så var det ju. Fastän hon brukar vara nyfiken brydde hon sig inte om att fråga vem du är, för hon tog förgivet att du är en släkting till mig.
Åh, hoppsan!
Jo, så var det ju. Fastän hon brukar vara nyfiken brydde hon sig inte om att fråga vem du är, för hon tog förgivet att du är en släkting till mig.
Ååååh... Fina gullvovven.
Hoppas! Ja, så mycket värt det skulle vara för honom att slippa henne.
Nja... framför allt skulle jag nog inte vilja vara med om själva avgjutningen.
Villemoa: usch, så otäckt! Skönt att det har blivit bättre i benet.
Fru E: kul att se dig! Men har inte du kört upp? Hurgickdethurgickdethurgickdet?
Ninnis: många kramar till dig. Det blir nog skönt att komma bort från allt ett tag. Nu har jag lyckats glömma när det är ni åker.
Lanovia: skönt att se ljuset i renoveringstunneln. Hoppas du får vila upp dig snart.
Flamman: hoppas du får en lugn helg efter den hektiska veckan.
Jag kollade vagina-dokumentären igår på TV4play. Ganska så upprörande bitvis. Jag hade nog haft svårt att inte snäsa åt den där hantverkaren, något om hur-snygg-är-du-själv-då och att han förmodligen sett mer porr än han haft action.
Och hon som ville opereras för att verka vara oskuld, hela hennes situation var så sorglig.
Fick också en minnesbild från sexualkunskapen. Det var en animerad film vars budskap var "du bestämmer själv", vilket ju är bra. I någon scen visades ett helt gäng animerade snoppar som alla såg väldigt olika ut vad gäller storlek och vinkel, med budskapet att allt är normalt. I skuggan av dokumentären undrar jag varför man inte fick se några mufflor med samma budskap, eftersom vi kvinnor bevisligen ser väldigt olika ut därnere. *feministen i mig börjar morra*
EA har lappen! Jättegrattis! BRA JOBBAT, Fru E!
*kastar konfetti och sätter mig för att läsa Blommis långa inlägg*
Blommis: Skönt att föräldramötet var bra och att det blev så bra snack efteråt. Det låter som en väldigt bra sak att träffas på det där viset som ni kom överens om.
Förstår att sambon tycker att det blev tungt med avslaget. *fortsätter hoppas på en bättre tjänst med en bättre chef*
"till Panzers oerhörda lycka" Vad kan uffe buffar vara?
Krya på dig-hälsning till katten.
Min förkylning är lite bättre, tack. Inte bra, för jag blir fortfarande väldigt täppt i näsan och nu är det bara några dagar kvar innan jag måste ta uppehåll från nässprejen, men jag är på jobbet och kämpar på.
Tyvärr är det lite tyngre jobb just nu och idag har det varit slitigt. Försöker vila så gott det går mellan varven, men det är risk att jag blir sittande om jag sätter mig.
På tal om att bli sittande... lunchrasten har tagit slut igen. Varför blir jag så förvånad varje gång?