I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Med uppvakning en gång i timmen är det inte konstigt oma du är trött, även efter 12 timmars "sömn"!
Med uppvakning en gång i timmen är det inte konstigt oma du är trött, även efter 12 timmars "sömn"!
oma?
Finaste Flamman, jag kramar lite extra på dig här också.
Vad har ni för planer?? Komma ännu närmre? *hoppas*
Är det någon jag skulle kunna tänka mig att öppna hunddagis med så är det nog dig Hvidis När jag är färdig med flygbranschen så får vi brainstorma! Men katter? Njaaaa...
Blommis, nu blev jag också jätteglad å era vägnar! Jag håller tummarna för din sambo
Hvidis, JAAAA! Flytta närmare!
Jag fick plötsligt massor att göra på jobbet, men nu är jag färdig och ska jag gå och träna. jag skulle egentligen ha tränat med gudsonens mamma men hon blev sjuk, så nu passar jag på att gymma på jobbets gym istället.
och kram på er!
Hej tjejer!
Jag har massor att göra på jobbet idag också (kul!), men jag läser lite när jag hinner. Nu har jag precis fått en halvtimmes massage, så skönt!
Aleta, åh vad härligt det låter med er kärleksweekend! Trådträff där var ett ypperligt förslag tycker jag!
Blommis, hoppas du klarar att njuta lite av ensamtiden.
Flamman, heja din fina make som ansträngde sig och städade utan uppmaning och med reducerad rörlighet Fattade han din matematik?
Fru E, klart du tar det nästa gång!
Lanovia, 7 månader är väl mer än vad de flesta ammar? Iallafall i min bekantskapskrets.
Heloise, plötsligt inser jag var gravidcravings innebär
Hvidis, hoppas lönen, huset och lånet dyker upp snaaaaart! Jag har lite samma tankar när det gäller vovven, vi haer ju inte skaffat honom för att någon annan ska ta hand om honom. Men samtidigt ser jag hur mycket han älskar att vara där och leka med hundkompisarna. Vi måste ju trots allt jobba på dagarna, så vi får umgås med honom desto mer på kvällar och helger. Som sagt, så blödig som jag är när det gäller vovven så kan man undra hur det ska gå om vi får barn...
Ingis, hur går det med jobb och allt?
Fru Bygg, bringade mötet klarhet i problemen förra veckan?
Kram till er allihop!
Det var ju ett extremt passande skällsord på just ett tyg
(Jag vet att det blir grått och konstigt men orkar inte ändra. Dessutom vet jag inte hur man gör)
Mäh! Bara för det så blev det inte grått när jag postade. Jaja.
Jag VILL VILL VILL men jag KAN inte...
Mmmm, Åseda Gräddost.... *dregglar* Och isterband är så gott! Blommis, du gör verkligen det bästa av din egentid
Jag smuttar på ett glas vin och smaskar på en bit brie i väntan på maten, som ikväll blir detta:
http://www.arla.se/default____17653.aspx?recipeid=15448
Jag ska se EM-kvalet live i Malmö på tisdag, ikväll får jag nöja mig med tv:n.
Heja Sverige!