• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag ÄLSKAR Roslund & Hellströms böcker! Jag läste dem ungefär samtidigt som Stieg Larsens böcker, och jag tyckte R&H var mycket bättre. Jag fattade inte riktigt Millenniumhajpen, om jag ska vara helt ärlig. Däremot ligger "Tre Sekunder" fortfarande här oläst, eftersom jag vill plöja igenom alla Rebus i rad först. Men jag blir sugen varje gång jag ser den, så jag får nog snart göra en Rebuspaus

• Ninnnis

Flamman, !

Vilken tur att de befinner sig hos din fina familj så att de kan få hjlp med tolking, sjukhusbesök och tillrättalagda lekar *hjärtar omtänksamma T & K *

Heliose, kram på dig! Tårar är bra ibland, de behöver få komma ut.

Bruttan, det låter som att du har haft det tufft... Stor kram på dig!

Minns inte vad det var jag skulle kommentera mer...

*vinkar till Fin-Lanovia*

• Ninnnis

Jag vaknade till doften av nybakat bröd imorse, så här har det också scorats pluspoäng Nu klipper maken & svärfar häcken, jag ska städa lite men vill hellre vara ute i det fina vädret. Därför sitter jag framför datorn inomhus ett tag

Ja just det ja, första sprutan är satt.

• Ninnnis

Hej Daa!

Surströmming, alltså? Jag har aldrig provat, så jag har ingen åsikt

När kommer maken hem? Ikväll?

Jag har länsat äppelträdet och gjort en äppelpaj till de hårt arbetande männen istället, så det har fortfarande inte blivit renare här inne... Men det doftar ljuvligt från ugnen  

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-09-05 15:02:26 följande:
    Ninnis, härligt med äppelpaj! Föresten, tar du sprutorna själv?

Äppelpajen var både uppskattad och god

Ja, jag tar sprutorna själv. Den första tog jag imorse klockan 06.20, något sömndrucken... Har du blivit inboxad, förresten?   *förvirrad*

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-09-05 15:11:12 följande:
    Nix, inget inboxat.

Nu är du inboxad!

• Ninnnis

Daa, skönt att Skäggmannen kommer hem ikväll

Blommis, kommer dina killar också hem ikväll?

Det blev trädgårdsarbete istället för städning. Vi var rörande överens om att det var viktigare just idag, så nu har vi en fin trädgård men ett ostädat hus

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-05 22:52:05 följande:
     Ninnis: Lycka till med sprutorna. VAr tar man dem, i magen eller rumpan eller var *förvirrad*   

"I en radie av 5 cm från naveln"

• Ninnnis

Har massor att göra på jobbet, kram till alla som vill ha!

Lycka till på jobbet Hvidisen!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans