• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Skickar en stor stor kram till Blommis! Vet inte vad jag ska säga, så jag kramar om lite extra!

• Fru Bygg

GRATTIS GRATTIS GRATTIS NINNNIS!!

Är så glad för er skull! Det är ju så underbart att Herr och Fru Ninnnis kommer få en liten bebis!!

Vilken underbar start på denna dagen!

• Fru Bygg

Jippie för att Elise är hemma (nästan)! Skönt att de verkar ha gett upp om att hitta ngt fel på Elise. Hon verkar ju så underbar och frisk när man tittar på filmen!

• Fru Bygg

Idag är jag hemma från jobbet. Mår inte alls bra, men tror att det är så att jag helt enkelt är helt slut. Det har varit för mkt med allt med flytt och allt annat. Känner mig helt snurrig, illamående och superdupertrött. Har allmänt ont i kroppen.

• Fru Bygg

Daa, skönt att din läkare verkar ta dig på allvar. Hur mår du annars?

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-10-27 15:31:49 följande:
        Ja det gäller att hitta en vagn som passar just oss. Eftersom vi bor på landet, jag vill kunna ut och gå på grusvägarna och även om vi inte har så mkt snö som ni så kan det nog bli ganska mkt snö här oxå. Därför har vi tänkt en vagn med fyra vanliga hjul och de två jag funderat mellan är Emmaljungas Citycross och Classic. Men tyckte absolut Citycrossen var finast så jag tror att det blir den... men vi får se vi har ju ett tag på oss att fundera.

Vi har också en emmaljunga city cross och är supernöjda. Vi har både gått i skogen och i snö med den och det funkar perfekt!

Mår du bättre nu? När är det tänkt att börja jobba igen?

• Fru Bygg

Jag mår tyvärr inte bättre. Känner mig helt slut och nere, men det är ju bara att rycka upp sig och se till att bli frisk.

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-10-27 16:24:55 följande:
      Vad bra att ni är nöjda med den, både ni och Villemoa. Det känns alltid tryggt att höra från några man "känner". jag börjar faktiskt må lite bättre, försöker vara igång lite mer för att se hur det fungerar. Är sjukskriven denna veckan och sen är det höstlov nästa. Så om 1 ½ vecka ska jag börja jobba, blir halvtid första veckan och det känns skönt!

Förstår att det ska bli skönt att komma ut lite och träffa folk. Ta det nu bara lugnt och känn efter hur mkt du orkar!

• Fru Bygg

Villemoa skrev 2010-10-27 16:24:48 följande:
    Hoppas du mår bättre snart Fru Bygg!

Tack!

• Fru Bygg

Villemoa skrev 2010-10-27 16:31:10 följande:
    Det är inte bara att rycka upp sig. Var du hemma och gör ingenting och vila upp dig! Många kramar

Tack! Jag har vilat jättemycket idag och hoppas jag känner mig bättre imorgon. Ska nog inte jobba då heller utan vila upp mig ordentligt. Känner mig helt slut psykiskt också pga av allt som hänt, men tack för att ni varit där och ställt upp. Känns bättre nu, ska bara vila bort allt det andra också!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans