I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fru sy skönt att ha passerat de magiska 12 veckorna.
Hoppas bilfärden går bra och ni får det bra hos föräldrarna.
Fru sy skönt att ha passerat de magiska 12 veckorna.
Hoppas bilfärden går bra och ni får det bra hos föräldrarna.
Härligt med ny bil Flamman och att maken gett sig ut på stort äventyr själv.
Har inte kommenterat erat besök för samtal, men har läst en del av det du skrivit och tänkt på er. *kram*
Efter som jag inte hinner läsa allt började jag på sidan 357 och betar mig framåt.
Fast längre kom jag inte för nu kommer en trött liten tjej.
Sa ni Gaviscon?? Spyr bara jag hör namnet!
Sitter här igen medan stupman skall somna. Hon är övertrött och vill verkligen inte sova. Stackars liten.
Sist jag var inne hos henne hade hon lagt sig med fötterna på kudden. Hejja Pippi Långstrump.
Sådär nu har jag tatt mig från sidan 357 till slutet. Och älsklingstjejen sover sött i sängen. Blev mycket skrik och protester ikväll. men tillslut somnade hon med 2 händer hårt hållandes i min hand.
oh vad ni skriver. Jag försöker inte ens läsa nu. Jag hoppar bara in med en kram till alla som behöver få en. Nu skall jag försöka få mat på bordet och göra rent kylen, för den skall snart flyttas upp.
Härligt med 7 ägg. Må ett av detta nu fastna och växa precis så som det skall.
Skickar massa kramar till Ninnis och hoppas du mår ok i allt detta. (och maken också)
Jag är helt väck nu, är Fru E och Blommis också mitt uppe i att tina eskimåer och få dem att fatta vad de skall göra?? (att ni håller på med detta har jag givetvis fattat men håller ni också på i dagarna nu?) förlåt att jag inte hänger med.