I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
*vinkar*
*vinkar*
Tack Hvidis och Ingis för en trevlig träff. Är så glad att jag äntligen fått träffa Hvidis och hennes E. Och att få träffa Ingis och Bellabus igen var inte fel det heller!
Ninnis, fy så mycket skit och elände!
Kramar om hårt och länge.
Har du fått veta något mer om din mormor?
Hej
Hvidis söta kollegor. Men de har ju rätt också du är ju glavid.
Fru sy jag blir orolig för dig. Ta hand om dig.
Fru bygg klart du behöver hjälp av maken när du är dålig. Tror nog han förstår?
stolt mamma smälter.
Ingis, din syster kan vara glad att hon har dig som stöttar henne.
Nu har jag läst en bit men hinner inte så mycket länge. Jag hinner verkligen inte med er just nu. Men tänker på er massor.
Vi är just nu hundvakter till föräldrarnas hund så dagarna fylls lätt. Spackla, slipa spackel, ta hand om Ellen, gå med hundarna (och det krävs mer nu eftersom vi passar en livlig unghund), äta och diska. Där var dagarna slut.
Ninnis *kramar* skönt att ni kunde vara med henne in i det sista. Men så tråkigt när en nära går bort, oavsett ålder.
Mycket skit i eran familj nu. Ni får ta hand om varandra.
Har det hänt något speciellt här senaste veckan? Jag hinner omöjligt läsa ikapp.
Vi hade fullt upp här fram tills i torsdags, då tog vi hundarna o Ellen och åkte till stugan. Var så skönt att komma iväg till ett riktigt kök och lite lugn o ro.
Igår kom vi tillbaka, orkade inte plocka upp några väskor så jag borde göra det nu men går på lågvarv idag.
Mamma o pappa kom också hem igår och hämtade med sig sin hund. Maken har börjat jobba igen så nu är det bara jag o Ellen. Tråkigt att maken jobbar men annars väldigt skönt idag. Passar på att njuta idag för imorgon kommer föräldrarna igen och renoveringen sätter full fart igen.
Jag vill ha ett kök och ett normalt hem igen!!!