Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis grattis på 2åriga bröllopsdagen. Mysigt att fira på lördag.

Vi har våran dag 1 vecka efter er, får se hur och när vi lyckas få till det firandet. Tänkte ialla fall fixa barnvakt o gå ut själva. Längtar efter det nu.

• lanovia 08

Förstår din oro över att lämna E. Klart hon klarar sig men mamma skall ju överleva utan lilltjejen. Men det kommer du nog klara galant. En natt går nog fort.
    Synd att du är upptagen, hade gärna träffat dig annars.

Fru Bygg skrev 2010-08-31 10:21:49 följande:
    Någon som har något bra tips mot förkylningar. Känns som om jag har en jätteförkylning som väntar på att bryta ut och jag ska iväg på kurs imorgon och vill inte vara sjuk (vem vill det? )Jag ska sova borta själv från Ella för första gången. Ska på kurs med jobbet till Götebord onsdag-torsdag och Ella ska vara hemma med pappa. Vet att det kommer att gå jättebra, är bara mig jag är orolig över. Kommer ju sakna mig lilla tjej, men vill ju samtidigt verkligen gå kursen. En del av mig tycker det ska bli skönt med två dagar helt själv, men vi får väl se.Tyvärr så har vi kurs hela dagarna och sen gemensam aktivitet på kvällen, annars hade ju jag försökt stämma träff med dig, Lanovia. Hoppas det kommer fler gånger, för det hade varit så skoj att träffa en go göteborgstjej!

• lanovia 08

Appropå träffas dyker jag kanske upp i Lund nästa helg. Kom på tapeten igår och inget är bestämt ännu men lutar mot det.

Vet någon något billigt o bra ställe att bo i denna stad? Typ vandrarhem?

• lanovia 08

Ingis har du börjat jobba nu?

• lanovia 08

Plutten
    Skönt att det fungerat bra.

Ninnnis skrev 2010-08-31 12:52:35 följande:
    Jag pratade precis med maken och det hade gått jättebra på dagis  *stolt*Plutten hade blivit polare med en beagle som han har lekt järnet med. Sedan somnade han hos en av tjejerna när hon pysslade i hans box

• lanovia 08

Fru E, har inte hunnit läsa ikapp med innan men förstå vad du gjort efter ninnis inlägg.
    Attans vad tråkigt. Hoppas det går bättre nästa gång.

• lanovia 08

Jag med!!!! Hoppas så det gör ont i hela kroppen!!!!

Fru sy skrev 2010-08-31 14:54:10 följande:
    *Börjar men en stor kram till Blomman* Åhh vad jag hoppas att ni får ert plus snart!*
  • lanovia 08

Ankan usch vad jobbigt med B. Tur att ni åkte in.

• lanovia 08

*kramar om Heloise på hennes låga dag*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans