• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Underbara bilder panzer!

• Hvidbrud

Ligger här och håller allatummar fingrar tår knän armbågar och axlar får er i morgon ninnis. Kram kram kram och lirkar ut en extra hand att hålla i! Nu börjar det!

• Hvidbrud

Solde: pröve kontakta p-huset under Malmborgs! Det är ju inte så långt och de brukar ha lediga platsen man kan förhyra pplats!

• Hvidbrud

Jag vill ha ansjovis, kapris och oliver på min pizza. Eller gorgonzola och parmaskinka... Muuuums! Pizza

• Hvidbrud

Ninnis: tack för kramen, fina du! Den behövdes mycket mer än jag anade! Känner att jag försöker vara så jävla stark hela tiden...

• Hvidbrud

Ojojoj... Att ni inte får bo närmre! Och trappor med nytt snitt! Lilla lilla dina heloise vad jag känner med dig! Dig också panzer, såklart! Huanemej! Hoppas att det inte dröjer innan ni kommer närmre hem. Hoppas att h har bra smärtstillande. Fick användning för min peofylaxanding efter snittet när jag skulle röra mig. Kramar i mängder till hela lilla familjen!

Heloise skrev 2010-10-08 20:52:04 följande:
    Vi har blivit utskrivna från BB då H inte anses behöva 24h/dag vård längre, vi har blivit hänvisade till ett lägenhetshotell på klangsgatan i uppsala och jag tror fan vi är de enda som inte är kriminella som bor här...Elise har haft en ok dag men andningen spökar lite och hon har lite svårt att göra sig av med koldioxiden, får hoppas det är bättre imorgon. Vi fick ett litet fint paket till Neonatal idag och tackar så jättemycket, verkligen, lilla Elise första natalkläder, de kommer sparas och presenteras barnet när hon är äldre. Återigen, tack alla för allt stöd Panzer och Heloise
  • Hvidbrud

Nä! Oj vad upprörd jag blir! Ro hit med en pipränsare panzer, jag vill också vara med!

• Hvidbrud

Jay liknar ett lejon tycker jag. Ett äkta lejon. Han är min favorit, men inte gör han mig knäsvag inte. Men sonen till mannen som gjorde mig knäsvag som sjuåring är ju med... ( men inte blir jag svag i knäna av honnom heller ) svagast blir jag nog för Linnea, fast hon är tjej ju.

• Hvidbrud

Har fått höra att e's ena dagisfröken har en tendens att bli hårdhänt när hon mister tålamodet. Blir arg nervös ledsen ch otrygg att lämna henne där. Utvecklingssamtal på måndag och ska hitta något sätt att ta upp det på.... Mitt barn! Magkänslan tar aldrig fel, och jäkla Malmö kommun som inte gav oss något alternativ! Hon har skämtsamt berättat att hon dragit upp i armen och något med när de skulle sova och nu när jag hört detta, kommer det i ett annat ljus! Försökte få tag på kommunen och rektorn idag, men de var på möten. Skulle behöva en dos brutta i mig på måndag ( om den inte poppar upp av sig själv bär vi väl sitter där, men jag önskar att jag besinnat och med klar och direkt komunikation kan försöka lösa situationen. Oroar mig för att gravidhormonerna ska blossa över och det kommer sägas saker så att det kan gå ut över e. Så känsligt så.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans