• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Bruttan: hur gick det idag?

• Hvidbrud

Fina fina heloise! Så skönt att höra att du fått ha henne på bröstet, att magen funkar och infektionen bekämpas! Ja, de är som knark de små, men blir galen av abstinens utan dem! Klart att du har gråtit och gråtit och gråtit. Det är så underbart att höra att ni är så fina mot vara dra och den styrkan som vilar i ert förhållande som lilla pluttan växer ifrån! Massor av kramar till hela familjen från mig och min lilla plutta. Och du, ta det lugnt med magen. Men rör dig dagligen och var uppmärksam på när det gör pnt och överansträng dig INTE! Lova det! Det behöver cirkulation, men mest av allt ro att hela. Kram kram kram!

• Hvidbrud

Oj vad det spänner i tjejmagen idag.... Går in i v. 11 i morgon, så nu börjar det väl växa till sig där inne i sin trånga håla...

• Hvidbrud

Blommis: om inte maken ställer upp mer kan du väl unna dig och din stackrs rygg en tur hos grannmassören? Inte ska du ha så ont att du inte kan hänga med oss ... Krya på dig gumman. Maken har, påtal om mbt skor, köpt ett par till mig till jobbet på mega mega rea på bilka i Danmark för 500dkr! Vilket fynd va! Det blir ingång av dem i morgon!

• Hvidbrud

Tack alla för stödet med dagisfröken. I morgon gäller det. Batman får ta det på ett lugnt sätt med henne annars kommer jag tvätta golvet med hennes skalle, tror jag... Vill hänga med på coaching i casa passion på hur man tacklar sån'a här situationer bäst....

• Hvidbrud

Ja du, det låter som om den ryggen bär på ganska mycket just nu, blommis. Kramar om och trycker lite försiktigt längst ryggraden, masserar lätt vid höfterna och löser upp lite i axslarna och nacken. Avslutar med lite huvudbottensmassage. Hoppas det hjälpte liiite! Kram! Jo, extraskor tar jag med. Det får bli ett kort pass mbt innan lunch hade jag tänkt, får så fasligt ont i vänstra framfot annars.

• Hvidbrud

Tummen är håld! Ledig tors och fre om du vill träffas då? Men du jobbar, eller? Har ju ett specielt nepalesiskt fruktbarhetshalsband att låna ut...

• Hvidbrud

Hej! Batman klarade saken fantastiskt! Det visade sig att hela episoden med fröken och mamman hade utlöst samtal med rektor och hela karusellen. Hon hade inte dragit i e's arm utan bara lyft henne. De har nya rutiner för att förhindra extrem stress och hon försäkrade på liv och fosterland att hon inte ville komma till handgripligheter... Tja, e kastar sig om halsen på henne på morgonen och hon är lugn och trygg. Det får vi också vara. Vi har deras ord på att något sådant inte kommer hända och bryter de det så då jävlar. Men vi får ta det som det är. Det har hänt grejer sedan e började så jag får hålla mig lugn. Tack för er omtanke gulletjejer!

• Hvidbrud

Sträcker ut en hand och en till och en till, har nog så det räcker till alla! Är också otroligt fasinerad över att man kan frysa livet! Helt otroligt! Men så härligt! Tänk vilka möjligheter det ger er underbara kvinnor att också föra livet vidare! Hejja vetenskapen!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans