• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa skrev 2010-08-19 20:08:07 följande:
    Fortsätter prata i nattmössan. Sade nyss till någon att det går ganska bra att promenera "så länge jag inte tar långa steg, för då börjar jag känna av fälgarna". *går och lägger mig*

• Ninnnis

Jag har spenderat dagen med min fina gudson

Först hämtade jag honom på dagis vid lunch, sen körde vi till maken och tittade på stora maskiner. Sen lekte och badade gudsonen & vovven i havet en stund innan vi köpte fikabröd med oss hem till hans föräldrar. Efter att sedan ha promenerat, lekt vid bäcken och ätit glass var både liten pojke och liten vovve ganska trötta...

Nu sover maken och vovven på varsin sida om mig i soffan.

Imorgon kväll ska vi bowla och äta på restaurang med gudsonens föräldrar

• Ninnnis

Lanovia, åker ni imorgon? Hoppas ni får en härlig tripp! Tar ni med vovven eller hur blev det? 

• Ninnnis

Hej!

Kastar i mig lite mat mitt i storstädningen. Jag och vovven har haft sovmorgon och gått långpromenad, nu ligger han och tittar på mig medan jag städar

Vad söta ni är som tänker på mig. Det tar ett litet tag till innan det händer något på riktigt, än så lännge har det bara varit förberedande aktiviteter. Jag återkommer med uppdatering när det blir lite mer action!

Kraaaaam på er! 

• Ninnnis

Hej!

Jag är tillbaks på jobbet fem veckor, det känns bra att ha det att se fram emot.

Usch och fy för att ha så ont, Villemoa

Härligt med kompishelg, Heloise. Jag vet precis hur det är att ha nära vänner alldeles för långt bort. Men det är kvalitetstid när man väl ses i allafall.

Blommis, kram på dig! Jag hoppas att det ska bli abra kadabra på riktigt den här gången.

Ingis, hoppas det går bra på jobbet idag! Tänk vad tiden går fort...

*fnissar åt Daas fälgar och pansar-BH*

• Ninnnis

Sonja, hoppas ni har kryat på er.

Lanovia, ha en trevlig resa norrut!

Blommis igen, vi åt också kräftor i helgen. Mums!

Fru Sy, hur mår du?

• Ninnnis

Jag är jättenöjd med semestern, speciellt med tanke på att maken inte var ledig. Han jobbade iofs lite mindre förra veckan, och i helgen hade vi ju ledigt tillsammans. Det känns bättre och bättre att han honom hemma, faktiskt. Det blev nog större omställning i början än vad jag hade trott. Lite för romantiserade förväntningar kombinerat med min sedvanliga otålighet tvingade fram en nödvändig reality check, kan man nog säga  Men som sagt, nu känns det bra. Vi har hittat både vardagliga rutiner och lite guldkant på tillvaron tycker jag.

Tänker massor på dig också! Synd att jag inte kunde komma i fredags. Boka in en date snart? Kram!

ingenjörsbruden skrev 2010-08-23 13:19:18 följande:
    Ninnis: Nöjd med semestern annars? Hur känns det att ha maken mer hemma?Tänker massor på dig! *KRAM*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans