I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fy vad snälla ni är. *sniff*
Säga till gubbar kan jag Byggan, bara det att de brukar lyssna så förbannat dåligt de tjockskalliga tjurhuvudena! Och då får man ta i så man blånar.
Fy vad snälla ni är. *sniff*
Säga till gubbar kan jag Byggan, bara det att de brukar lyssna så förbannat dåligt de tjockskalliga tjurhuvudena! Och då får man ta i så man blånar.
Jag hör att det nog är tur att det är du som är på ditt jobb och inte jag just nu. För jag hade blivit så högljudd. Och mångordig. Och ful-ordig.
Ska jag komma?
Eller så kommer du hit, så har jag kurs med dig. Det kan kallas kompetensutveckling och så betalar ditt företag först mig som konsult, och sedan dig med traktamente och allt. Så går vi ut och äter och drar i oss dyra drinkar. Är det inte det de gör på sina resor och kurser, sån´t där folk som svischar omkring på viktiga saker?
Har ni alla bestämt er för hur ni ska rösta på söndag förresten? Aleta hade väl redan röstat va? Fler?
Nu ska jag ta mig samman och gå ut med mina MBT-skor på fötterna och ta en liten promenad. Kanske blir jag lite mindre ilsken då.
Taget!
Flamman, det är jätteviktigt att du går rätt med skorna. Har du kollat den käcka dvd:n man får med?
Heloise
Hejja!