• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Dum fråga kanske men är det billigare att köpa löjromen i Kalix än i nån delikatessbutik i Sthlm?

• Villemoa

Daa: vi fick ju BF framflyttat en vecka vid RUL men jag skriver upp varje dag i kalendern så jag fick sudda och ändra. Så numer har jag koll. Vilket BF har du förresten?

• Villemoa

Daa: lätt hänt! Som sagt jag skrivet varje dag. Med Moa hade jag stenkoll utan att titta i kalendern.

• Villemoa

Daa: och större blir de sen när mjölken rinner till. Jag har 85DD/80F nu beroende på vilken bh jag har och det känns kan jag säga.

• Villemoa

Heloise: säger som Blommis, ta det lugnt och vila! Har för mig att du funderade för ett tag sen om du skulle ta ut din semester nu innan havandeskapspenningen eller efter och jag säger; ta ut semestern nu och gå ännu tidigare!! Du behöver all vila du kan få!

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-09-13 21:59:57 följande:
    Finns det förresten inget politiskt parti som kan föreslå obligatorisk havandeskapspenning för alla gravida som känner att det vore bra? Den kan dessutom sträcka sig sisådär en månad in i "efter att bebisen fötts" också. Så kan pappan ta ut föräldraledighet den tiden och mamman "jag ska bara läka ihop lite här"-ledighet.

Ja, det vore bra om nåt parti kunde ha det i sitt valmanifest.

• Villemoa

Nu har jag också lagt upp en magbild under starka bilder. Mys-/pyjamasbyxorna från Polarn o Pyret är det skönaste mammaplagget jag ägt någonsin, kan verkligen rekommenderas!! Går knappt ur dem, stackars gubben som ser mig i dem varje dag han kommer hem från jobbet

• Villemoa

Flamman: ja, jag tycker min enrummare är rätt söt fast den känns inte liten och nätt, känns som jag ska sprängas snart!

Förstår att du är lite ledsen, jag hatar att vara ifrån min C! Det är verkligen tur du har ungarna! Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans