• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag också! *dansarfertilitetsdansmedrumpanivädretochtuttarnavaggandesitaktmedhåretssvängandetillryttmerfrånurmodernsdovabultandepuls*

passionsblomman skrev 2010-10-14 13:18:40 följande:
    Ninnis, du vet att jag tänker på dig!
  • Hvidbrud

Nä, nu saknar jag min lilla plutta att jag måste hämta henne på dagis! Vi ska gosagosagosagosagosa! Och jaga varandra! Hon har börjat gå lite mer spontant nu! Med ett stort leende händer och fingrar vitt uttspädda kommer hon staplandes emot en. Men sen vill hon bäras. Lilla pluttan!

• Hvidbrud

Jag samlar åt digblommis! Jag har en deckare på gång i huvudet.... Tjejerna tycker väl attjag Ullared lite väl mycket och klagar över att rummen luktar för mycket för att hyras ut och att jag inte vill med på tilställningar som innebär alkohol och att mgen dessutom pekar ut som om jag var i 7 mån hjälper ju inte. Och tröttheten och ha ha! att jag strååålar! Haha! Nej, detkan man inte säga precis... Puss och kram på er alla dejlige kvinnor! Tittar in i kväll för att se om det kommit uppdateringar från norr, ost och söder. Och väst så klart! Härligt att köket ÄNTLIGEN är färdigt Lanovia! äpplepaj i ugnen ännu? Jag tar med vaniljsås så har vi kafferep runt köksbordet tycker jag! Nu ska det invigas!

• Hvidbrud

Vaknade inatt av att jag hade forsande näsblod. Gick upp och tvättade mig, men var tvungen att lägga mig på golvet för att det pep i öronen och susade i hela hjärnan... Känner mig lite skakis idag, men det är väl inget farligt?

• Hvidbrud

Så, nu har jag ringt vårdupplysningen. De sa att en gång är ingen gång. Det kan vara ett svagt blodkärl som brustit bara. Han trode inte att det hade något med graviditeten att göra. Men det tror jag. På ett helt ofarligt sätt. Slemhinnorna blir skörare, blodmängden ökar, jag jobbar i mycket torr luft och dtack inte nog vatten igår. Fick adressen till vårdcentralen som har öppet i helgen om det skulle ske igen.... Ja ja. Nu får jag äntligen tvättat madrassskyddet i alla fall... Inte en dag för tidigt...

• Hvidbrud

Tänker också på ninnis idag och har stoppat ner en osynlig hand o hennes ficka som hon kan holla i om hon behöver. Kram på dig, gumman!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans