• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Mina kolleger visade upp ett fakesms som gått runt igår, undertecknat av polisen, där de uppmadads att stanna inne efter kl 18... De kunde inte se stavfel och konstig grammatik, så de trode ju att det var på riktigt och var jätteoroliga! Stackars... Jo, det är farligare att bo i Malmö än i new york säger de!

• Hvidbrud

Men det är i ytteråmrådena man ska vara försiktig. Vi bor mitt i smeten med folk omkring hela tiden. Här kan man inte gömma sig i buskarna och invänta nästa offer. Eller?

Ninnnis skrev 2010-10-22 20:28:11 följande:
    Hvidis, ni bor ju mitt i stan så ni måste vara rädda om er!
  • Hvidbrud

Ja, det tror jag att du har rätt i! Vi sitter hemma och tittar på tv och vilar magen... Och vi bor på femte, så inga skott genom fönsterna... Hua! Hoppas de haffar galningen/ galningarna och stoppar denna absurda verkligheten snart!

• Hvidbrud

Précis vad jag skulle skriva! De där femkronors gosedjuren har stora härliga tvättlappar/ettiketter som prasslar härligt när de är pyttesmå. (oj, vilken rörig mening, hoppas att du förstår!)

Villemoa skrev 2010-10-23 16:41:42 följande:
      Du får absolut inte missa att köpa deras små tvättlappar/handdukar, 10st/29:-. Vi uppdaterade med två nya paket och slängde en massa vi hade sen Moa. Badbalja kanske, sängkläder till spjälsäng.
  • Hvidbrud

Finaste ninnis, nu gråter jag också! Du har väntat på ett pluss i år och dar! Du förtjänar ett plus lika mycket som alla andra! Det har varit en mycket lång bergocjdalbana för er! Hoppas hoppas hoppas att plusset sitter i i morgon! Massor av kramar till dig och maken! *håller tummarna så att de nästan ramlar av*

Ninnnis skrev 2010-10-24 11:38:03 följande:
    Först tänkte jag "men herregud, jag är ju gravid!" Jag sprang hulkande in till maken och grät jag av lycka, sedan stod vi bara och kramades en lång stund. Men sen började jag noja över att det måste vara något fel, läste lite på FL (fy mig!) om Pregnyl och nu vågar jag inte tro att det skulle vara sant.Jaja, imorgon får vi veta. Mot skogen!
  • Hvidbrud

Vilken fin liten liten tjej! Helt underbart att få lov att se henne! Tack för att ni delar med er! Kram! Inskrivning för oss idag! Ninnis blodprov och blommis små frökapslar ska kollas! Lycka till tjejer! Kram till alla gullisar.

• Hvidbrud

Mig också! Mig också!

passionsblomman skrev 2010-10-25 11:58:03 följande:
      DÄR kom ett löfte jag kommer att hålla dig vid!
  • Hvidbrud

Grattis grattis grattis!!!!!! De bästa nyheterna på väldigt väldigt länge! Detta har vi väntat på typ så länge vi hängt här! Jag ska få en mammaledigkompis! Jag ska få en mammaledigkompis! Jag ska få en mammaledigkompis! (totalt ego ) kram på er båda! Plusvåg till tråden!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans