Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa, jag tror att vi alla har några sådana gräl/samtal/diskussioner framför oss, ifall vi vill  vara med och väcka andra tankar.

Skönt att friskheten håller på att köra ut sjukheten i kroppen!

Nu har jag Svensk fläskfilé med kantareller i gräddsås, färsk timjan och lite ost på toppen inslängt i ugnen. Potatisen är strax klar så då slår jag väl på broccolin också nu då.

Tänk, jag tror jag har en liten skvätt vin kvar i boxen från  när alla BT-tjejerna var här...

• passionsblomman

Aleta skrev 2010-09-22 13:35:19 följande:
    Experten på radio sa att där det finns barn, där finns de. Dvs på alla chatter. Det han också sa var att de inte alltid låtsas vara barn utan kan presentera sig som vuxna och bli goda vänner med barnen. Detta kan pågå i månader innan de slår till. Det är män ur alla yrkeskategorier och åldrar. Och slutligen sa han att det inte finns några vuxna som chattar med barn för att vara snälla eller av intresse för barnets väl utan att det alltid finns baktankar.

Precis exakt vad jag tänkte när jag såg ditt första inlägg. Bolibompa är väl deras förstaval.

Heloise: sjukskriv dig.

Bruttan: krya på dig!

Ninnis: Var rädd om dig!

Flamman: Stå stadigt med rak rygg på de där klackarn! I´m sure youré HOT.

Andbeyond: Håll ut! Kaos är granne med Gud.

Alla KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!! #=== ===#

• passionsblomman

Aleta skrev 2010-09-22 17:19:58 följande:
    Ojojoj, räcker det inte med att ha komplex för sin näsa eller något som syns?

Alldeles uppenbart inte.

Man kan också lägga stålarna på att bleka sitt anus ifall man känner för det.
    Vem kom på den idén? Michael Jackson?

• passionsblomman

Tjaa, jag vet inte hur det är med er tjejer, men för egen del ser jag gärna att så få andra människor som möjligt har något som helst med mitt anus att göra. På alla vis.
    Eftersom jag själv heller inte kan se det, så känns därmed utseendet rätt ointressant därvidlag.

(Hur det står till därbak kan ju däremot vara högst alarmerande, vid de tillfällen något inte är som det ska. Att vara "som en finne i röven" på någon är ju inte talande helt utan orsak så att säga.)

• passionsblomman

Lanovia*vink vink!*

Bruttan, VISST var det ett intressant program!

SE det om det går i repris igen tjejer! Aleta, särskilt du! Du och jag har varit i könsstympningstrådar och jämställdhetsdebatter ofta nog för att jag ska veta med säkerhet att du vill se det.

Jag säger inget om porr för övrigt-folk får titta på vad de vill för mig så länge det inte är olagligheter inblandat, men en sak är säker: porrindustrin har komplicerat kvinnors relation till sina egna kroppar något alldeles sanslöst. Och det finns ingen att ställa till svars. Bara en massa tjejer att försöka intala att man duger som man är. -Som om vi kvinnor någonsin tyckt att vi duger som vi är.

• passionsblomman

Jag hade pallat en weekendresa då-fast inte med så värst långa promenader.
    Jag tror ngnstans där du kan ligga och bada lite i någon relax skulle vara väldans skönt för dig när du är såpass långt gången.
    Romarna har väl rätt schyssta badtraditioner tex?

• passionsblomman

Aleta, stod i duschen och tänkte på det nyss; har folk redan glömt? Är kunskapen om hur Hitlers "rensning" egentligen började så dålig? Jag tror det.

Ninnis, när är det du åker till Keta nu igen då?

För min del ska spraystart ske onsd 6/10 och det bör i sin tur innebära ÄP och ET någon gång i månadsskiftet. Jag hoppas på v44, första veckan i november, för då har sonen höstlov, så då är det en sak mindre att tänka på.

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-09-23 09:56:42 följande:
    Blommis, vi åker på lördag.Då hoppas vi på v.44! Jag ska börja med Menopur på måndag och första VUL är måndag 4/10. Om allt går som det ska ska borde det bli ÄP v.41. Samma vecka som mormors begravning...

Åh herregud.
    Livets gång och allt det där....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans