Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Villemoa lycka till idag.

Flamman håller tummarna för massa massa pengar för bilen.
    Vet inte om det finns någon åldersbegränsning för när man får ha det tufft med ekonomin. Hoppas det löser sig för er snart. Sjukskrivning underlättar ju helt klart inte situationen.

• lanovia 08

Nu är det dags att få lite ur händerna här. Idag skall vi hämta Es yngsta kusin på dagis och leka lite med henne. Skall bli mysigt.

• lanovia 08

Våran dator krånglar sâ jag lånar makens mobil. Fossilen jag känner mig som ett UFO.

• lanovia 08

Här stormmar det hoppas huset står kvar imorgon. Hunden får nog inte missa mer.

• lanovia 08

Håller med.

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 21:43:41 följande:
      Idag har de hånskrattat åt mig på mitt high tec företag när jag undrade vad fan man ska med en iPhone till. "jamen till ALLT, fattar du väl. Det är ju som en dator." "Ja, men jag har dator både på jobbet och hemma" "Ja men du kan ju läsa mejlen på telefonen t ex" Men varför ska jag läsa mejlen på telefonen för?? Alltså, jag begriper inte... Kom igen den dagen telefonen kan fixa middagen, duscha ungarna och hänga tvätt.    
  • lanovia 08

Agree

Ninnnis skrev 2010-10-21 15:21:09 följande:
    Blommis och Flamman, ni är INTE misslyckade! Ni är två av mina stora fördbilder som kvinnor och mödrar. Det är klart att det kan kännas pissigt, men ni ska vara stolta över det ni har byggt upp och över dem ni är. KRAM på er! 
  • lanovia 08
    Hvidbrud skrev 2010-10-21 20:40:00 följande:
    Vet ni vaaaad? Jag tror jag kände någon flaxa till i magen idag! Det är väldigt tidigt men det var en välkänd känsla! *hjärtar*
  • lanovia 08

Daa jag blir så trött pà fk. Att man skall behöva fightas för något sâ självklart.

• lanovia 08

Villemoa segt att Puerto inte vänt sig .

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans