I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hann inte in här igår och nu hinner jag inte läsa ikapp allt.
Men förstår att Elise befinner sig i Gävle nu. Hurra!!!!
Flamman massa kramar och pepp så du orkar allt som händer med mannen nu.
Hann inte in här igår och nu hinner jag inte läsa ikapp allt.
Men förstår att Elise befinner sig i Gävle nu. Hurra!!!!
Flamman massa kramar och pepp så du orkar allt som händer med mannen nu.
Precis när jag skulle skriva massa klokt vaknade E och började gallskrika.
Så får nöja mig med en stor kram.
Det går åt mängder med energi att gå och tänka, undra, hoppas och oroa sig.
kramar i mängder
Jag hittade ingen som ville massera mig de första 12-14 veckorna. Inte ens de som var profilerade på gravidmassage just pga riskerna.
Suger åt mig av en kram som jag känner behövs. *kramar tillbaka*
Ninnis jag minns så väl det där första samtalet till MVC efter att vi lyckats.
" Hej, äh jag är gravid"
Inte hej äh jag undrar över detta eller hej nu har vi försökt i ett år och har inte lyckats.
Det känns som att det är någon annan som pratar åt en, men det är häftigt!!!
När har ni erat hälsosamtal?
Tack Flamman.
Det är svårt det där med massgen. Bestämmer du dig för att våga gå skall du definitivt tala om att du är gravid så massören vet om det är något ställe hon absolut inte får trycka på. Kan också hända att hon själv vägrar.
Tror det är klokt att skippa ridningen i alla fall. Risken att något händer är kanske liten, men det är ju det där OM. Och är maken orolig är det extra bra att du lyssnar.
Är kanske som en BM sa till mig när jag funderade lite på jogging (som hon avrådde mig från) risken är liten att något händer, och skulle du få ett MF behöver det inte bero på det. Men du har ditt samvete att leva med sedan, du kommer ju ständigt gå o undra och fundera.
Det är snart!!!!
Jag får glädjeryck mellan varven, vet du varför? Jo medans jag gå här och städar så inser jag mellan varven att Ninnis är gravid, äntligen är hon gravid! Också blir jag riktigt glad! Tänk vännen!
Det är inte att vara hysterisk det är att ta ansvar för det lilla livet i magen. Två helt olika saker.
Jag vet inte hur det är med vanliga vaccinet, tror väl att de avråder från det när man är gravid?
Fast svininfluensan ville de ju att man skulle vaccinera sig mot. Tycker du skall ringa och prata med MVC om du är fundersam.